De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008."— Transcript van de presentatie:

1

2 Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008

3 Het PIM lidmaatschap Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen Korting op PIM thema-sessies Gratis bijwonen: –Marketeer of the year verkiezing –Bijwonen uitreiking Marketing literatuurprijs –Bijwonen uitreiking Marketing Wetenschapsprijs Gratis deelname aan werkgroepen Jaarlijks Marketing trendrapport Netwerken (Prospects, Klanten, Universiteiten, Pers, Collega´s, Concurrenten, Consultants en Partners) Abonnement Vakbladen: Marketing Tribune, Emerce, Clou Kortingen op opleidingen en events Steunen vernieuwing in het Marketing Vakgebied

4 Hoofdsponsoren

5 Marketing nieuws

6 PIM start Marketing Strategy Network (MSN) Maximaal 100 leden !

7 www.marketingkalender.nl

8 Samen met: CRM Association, en Beeckestijn Top CRM opleiding voor marketeers met CRM-ervaring 8 avonden (16.00 – 21.00 uur) Met medewerking van hoogleraren diverse Nederlandse Universiteiten (Utrecht, Tilburg, Delft, Groningen) Opleiding start 13 oktober Universiteit van Utrecht 10% korting voor PIM leden Nieuw Post Doctorale opleiding CRM Hoofddocenten : Wil Wurtz en Egbert Jan van Bel Meer informatie: www.beeckestijn.org

9 Digitale marketing Post HBO Digital Marketing start weer begin april Complete update nieuwe ontwikkelingen marketingvak 3 maanden programma, 9 colleges, bedrijfsbezoek, gastcolleges, etc In samenwerking met MEC en IAB 3 nieuwe groepen starten in oktober en maart in Utrecht en Amsterdam 10% korting voor PIM, MEC en IAB leden Hoofddocent: Egbert Jan van Bel

10 Agenda 18.10 Kansen, bedreigingen en hoe in te passen in het marketingbeleid Marco van der Lingen (ANWB) 19.00Pauze 19.30 The proof of the pudding is in the eating Marc Schoutens (Mobillion) 20.15 Praktijkcases, toepassingen en Rich media moblie advertising Ralph Cohen (IceMobile) 21.00 Discussie en Borrel


Download ppt "Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008."

Verwante presentaties


Ads door Google