Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEmiel Smit Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Resultaten huisartsenenquête 2002 Stuurgroep huisartsenkringen en Z.O.L. 18 februari 2003 Briers Karla
2
K. Briers Stuurgroep huisartsenkringen en Z.O.L. 18 februari 2003 2 Globale resultaten: Scores: 0=slecht, 1=niet zo goed, 2=voldoende, 3=goed, 4=zeer goed)
3
K. Briers Stuurgroep huisartsenkringen en Z.O.L. 18 februari 2003 3 Postbedeling (ZOL-niveau) Centrale telefonie (vooral op SJ) Onthaal (op 3 camp.: gelijk of beter met ‘98) Medische verslaggeving (gelijk of beter met ’98) Inschrijvingen en kassa = sterk gewaardeerd Pastorale dienst, algemene accommodatie buiten de kamer, comfort van de kamers = sterk gewaardeerd Opnameplanning : meer gewaardeerd op ZOL-niveau, in SJ en AD Patiëntenvervoer in de campus Voeding en patiëntenbegeleiding (ZOL-niveau) Ondersteunende diensten en functies (sterke items) (1)
4
K. Briers Stuurgroep huisartsenkringen en Z.O.L. 18 februari 2003 4 Algemene accommodatie van de raadpleging: sterk gewaardeerd op ZOL-niveau, in SB en SJ Algemene klantvriendelijkheid van de raadpleging = sterker gewaardeerd dan in ‘98 Parking (ZOL) ; in SB sterker gewaardeerd dan in ’98 Ambulancedienst (ZOL) Medibridge (ZOL) Ondersteunende diensten en functies (sterke items) (2)
5
K. Briers Stuurgroep huisartsenkringen en Z.O.L. 18 februari 2003 5 Algemene prijsinformatie (ZOL-niveau) Centrale telefonie: minder gewaardeerd op SB en AD dan in ‘98 Opnameplanning : in SB Schoonmaak en onderhoud: algemeen minder sterk gewaardeerd dan in ’98 (let op: aantallen !) Centraal afsprakenbeheer: minder sterk gewaardeerd dan in ‘98 Parking SJ en AD: minder sterk gewaardeerd dan in ‘98 Ondersteunende diensten en functies (zwakke items)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.