Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPhilomena Claessens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Gemeente Maassluis Afdeling Dienstverlening
2
korte presentatie Uitgangspositie Ontwikkelingen in 2005 Een blik op 2006
3
Uitgangspositie Start nieuwe afdeling november 2004 Verschillende onderdelen samengevoegd Structuur afdeling begin 2005 vorm gekregen
4
Structuur afdeling Dienstverlening Afdeling Dienstverlening: - Burgerzaken en Informatiecentrum (12 medewerkers); - Informatievoorziening en Automatisering (7 medewerkers); - Interne zaken (12 medewerkers)
5
Ontwikkelingen in 2005 Algemeen: Afdelingsplanning Functionerings(POP)- en beoordelingsgesprekken Beschrijven van werkprocessen Scheppen van duidelijkheid (wie doet wat) Dienstverleningsovereenkomsten
6
Ontwikkelingen in 2005 Team Burgerzaken en Informatiecentrum: Onderzoek BMC Stappenplan implementatie
7
Ontwikkelingen in 2005 Team Interne zaken: Verschuivingen takenpakketten medewerkers Verdere ontwikkeling Decos
8
Ontwikkelingen in 2005 Team Informatie en Automatisering: Opstellen Informatieplan Digitale dienstverlening
9
Ontwikkelingen 2006: Landelijke ontwikkelingen (cie. Jorritsma / Actieprogramma Andere Overheid etc); Ontwikkelingen rondom digitale dienstverlening (dit jaar 12 producten digitaal / nieuwe website); Onderzoek Burgerzaken en Informatiecentrum (bestaande onderscheid vervallen front- en backoffice) Nieuwe taken (WMO, BGV, Wet Inburgering e.d); Servicedesk / Contactcenter; Ontwikkeling klantgerichtheid (servicenormen, DVO’s en continue meten hoe dienstverlening wordt ervaren); Balies integreren tot 1 nieuwe balie / aanpassen centrale hal.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.