Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoannes Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Introductie Groepsleden: - Peter Davids - René Zuidhof - Fokko Bronsema - Nick ter Horst
3
Inleiding De opdracht eXtreme Programming
4
User Stories De eersteweek Eerstedeelteam: Nick & René Tweededeelteam: Peter &Fokko
5
Werkwijze “Pair-programming” Simpel design Refactoring Coding standards
6
Unittest
7
Acceptatietest
8
Klassediagrammen
9
Refactoren Waarom Hoe
12
XP versus de rest hoge kwaliteit software, te ontwikkelen binnen afgesproken tijd en budget; met relatief weinig inspanning en kosten omgaan met veranderende eisen die aan de functionaliteit van software worden gesteld.
13
Gebruikte patterns NullObject-pattern Singleton pattern
14
Mogelijk toe te voegen Patterns Observer pattern Factory pattern
15
Projectevaluatie bla
16
Demo The Demo
17
Game Over (The end) Eindepresentatie :P
18
Deze heb ik even toegevoegd voor commentaar Misschien nog een sheet erbij met een voorbeeld van Agile Design Principles (Dit staat namelijk bij hetgene wat in de presentatie moet komen). Dit zou in ons geval een sheet zijn over open-closed principle denk ik. Elements met zijn children. Elements is closed voor aanpassing maar open voor uitbreiding. De oude weergave van ons spel aan het begin van de presentatie ipv van de tank-weergave.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.