Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPetrus Simons Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
//Kili Run Pitch In een duistere wereld, ben jij het enige lichtpunt … Storyline : Een boosaardige parasiet landt op Kili-eiland en slorpt al het licht op. Kilikili spurt met zijn lichtje op zoek naar de Totem der Licht om de parasiet voor eeuwig uit zijn wereld te bannen.
3
Gameplay: - licht/donker systeem - spionerende oogjes gaan open bij duisternis - oppassen van spy-eyes - toch gezien? Dan komt de parasiet er aan! //Kili Run verdere uitleg
4
unieke sfeer / moderne grafische stijl dynamisch time vs light systeem adaptive music (reageert op de situatie van de speler) //Unique Selling Points
5
//Wie wij zijn Daedalus is … –Jan Robbe –Rob De Reycke –Jelle Voet –Thomas Muylle –Sam Riekaert –Felix Borguet –Gertjan Van Den Broek
6
Doelpubliek: 20-40 jarigen, casual gamers (indie-portals zoals Steam en Big Fish) Profiel: Waarom kopen? - Coole sfeer. Donkere, mysterieuze setting - Snelle aankoop (via paypal, overschrijving,, …) - Geen/weinig geweld (argument voor ouders die ervoor betalen) Soortgelijke bedrijven (aka concurrenten): Twisted Pixel, Q Entertainment (Lumines, Every Extend), Q Games (Pixeljunk Eden, Pixeljunk Shooter, …) //Marktanalyse
7
Kris Van Lier / Visual Impact //Peterbedrijf
8
// Productiekost Productiekost uitgaande van: - 2 games per jaar - 2 werknemers (1 artist, 1 programmer) € 106.450,52
9
// Terugverdienmodel Bronnen van inkomsten: - 2 games met pricesetting ~ €5 - advertentie-inkomsten low budget, easy buy, chapters
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.