Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMarcella Boer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax E-mail Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet: Intranet Web- server Voice response- dialoog Open communicatie- infrastructuur Andere units Andere units Overige bestaande databases …. Product admini- stratie e.d. admini- stratie e.d. Backoffice Dataware- house Datamart CRM applicatie Netwerk- infrastructuur Update uit legacysystemen Gegevensopslag en -exploitatie Campagnema- nagementsysteem
2
Type A-adoptie Type B-adoptie Type C-adoptie Web Call Through Web Collaboration Contactcenter Web Text Chat Universal Queue ERMS Virtual Centers CTI Callcenter ACD IVR Bron: Gartner, 2003
3
Electronic commerce-applicaties Business service-infrastructuur Electronic publishing-infrastructuur Message distribution-infrastructuur Communicatienetwerkinfrastructuur
4
Data Mart Toepassingvoor eenspecifiekeafdeling Datawarehouse Eenduidigekijkopalle relevantedatavooralle afdelingen Directekoppelingmet bestaandedatabase Inkijkopeenoperationele toepassing Virtueeldatawarehouse Onlineactief datawarehouse Missiekritische datawarehouses DECENTRAALinvloedenaanpakCENTRAAL DUPLICATIE Minderactueel Actualiteitvan de data DIRECTE TOEGANG Zeeractueel Bron:Jonker, 1997
5
Klanten- datawarehouse Customer touch points KLANTKLANT Telefoon Web/e-mail Face-to-face Direct mail Customer planning Campagne- management Klant- interactie Meten en evalueren Opportunity- identificatie Campagne- management- systeem
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.