Download de presentatie
GepubliceerdSarah Adam Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Figuur 16.1 Factoren die van invloed zijn op de prijszetting
2
Figuur 16.2 Kosten per eenheid op verschillende productieniveaus
3
Figuur 16.3 Kosten per eenheid als een functie van de verzamelde productie: de ervaringscurve
4
Figuur 16.4 Inelastische en elastische vraag
5
Tabel 16.1 Hoe kortingen de omzet en de winst beïnvloeden*
6
Figuur 16.5 Belangrijke overwegingen in de prijszetting
7
Figuur 16.6 Break-evengrafiek voor de prijszetting op basis van de streefwinst
8
Tabel 16.2 Break-evenhoeveelheid en winst bij verschillende prijzen
9
Figuur 16.7 Kostengeoriënteerde prijszetting versus op beleefde waarde gebaseerde prijszetting
10
Tabel 16.3 Invloed van verschillende offertes op de verwachte winst
11
Figuur 16.8 Vier prijspositioneringsstrategieën
12
Tabel 16.4 Prijsstrategieën voor het assortiment
13
Tabel 16.5 Prijsaanpassingsstrategieën
14
Figuur 16.9 Programma voor de reactie op de prijsverlaging van een concurrent
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.