Download de presentatie
GepubliceerdPepijn Segers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Geïntegreerde marketingcommunicatie
Kenneth Clow & Donald Baack Eric Boot, Jean Hendriks, Ruurd Mulder & Theo Zweers
2
Geïntegreerde marketingcommunicatie
Hoofdstuk 1 Geïntegreerde marketingcommunicatie
3
Leerdoelen Herkennen van de essentiële rol die communicatie speelt in marketingprogramma’s. Herhalen van de werking van het communicatieproces. Toepassen van een communicatiemodel op marketingkwesties. Ontdekken van de aard van een volkomen geïntegreerde aanpak van reclame en marketingcommunicatie. Uitbreiden van het concept van geïntegreerde marketingcommunicatie naar wereldniveau.
4
Figuur 1.1 Het communicatieproces
5
Figuur 1.2 Communicatieruis bij televisiereclame
6
Figuur 1.3 De onderdelen van promotie
7
Figuur 1.4 Het marketingplan
8
Figuur 1.5 Het ontstaan van een GMC-plan en de indeling van de hoofdstukken
9
Figuur 1.6 Factoren die de waarde van een GMC-plan beïnvloeden
10
Figuur 1.7 Percentage van de totale Amerikaanse sportschoenenmarkt
11
Figuur 1.8 Activiteiten van kijkers tijdens reclame
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.