Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLouisa Ten Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Hoofdstuk 9 Handelspromotie
2
Leerdoelen Herkennen welke belangrijke relatie er bestaat tussen handelspromotieprogramma’s en de andere delen van de promotiemix. Begrijpen wat het verschil is tussen handelspromotie en consumentenpromotie. Gebruikmaken van handelspromotiemiddelen om sterke banden te ontwikkelen met leden in het marketingkanaal. Weten wanneer en hoe elk handelspromotiemiddel is te gebruiken. Overwinnen van de barrières voor effectief gebruik van handelspromotie.
3
Figuur 9.2 Verdeling van marketinguitgaven
4
Figuur 9.3 Handelspromotie
5
Figuur 9.4 Handelskorting
6
Figuur 9.5 Handelsincentives
7
Figuur 9.6 Vijf categorieën inkopers die naar vakbeurzen gaan
8
Figuur 9.7 Belangrijkste categorieën relatiegeschenken
9
Figuur 9.8 Grootste tekortkomingen van POP-displays van fabrikanten
10
Figuur 9.9 Effectieve POP- displays
11
Figuur 9.10 Doelen van handelspromotie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.