Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBertha Verbeek Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
The Making of VU-Life 2 Team VUgame
2
Het team [Insert photo here] [Insert photo here]
3
Het begin In het voorjaar van 2005 begon het VUgame project; In het voorjaar van 2005 begon het VUgame project; Half-Life 2 gekozen als platform Half-Life 2 gekozen als platform Geen ervaring met deze technologie Geen ervaring met deze technologie Verschillende disciplines nodig Verschillende disciplines nodig
4
Doelstellingen Een game maken met de Half-Life 2 engine; Een game maken met de Half-Life 2 engine; Het ontwikkelen van materiaal voor een Masterclass; Het ontwikkelen van materiaal voor een Masterclass;
5
Ideeën voor game Tikkertje Tikkertje Trefbal Trefbal Escape the room Escape the room Adventure Adventure Informatiebrochure Informatiebrochure
6
Keuze Haalbaarheid van ideeën Haalbaarheid van ideeën Keuze voor informatiebrochure vanwege: Keuze voor informatiebrochure vanwege: Informatieve karakterInformatieve karakter Vriendelijke omgevingVriendelijke omgeving Eenvoudig van opzetEenvoudig van opzet
7
Invulling Masterclass Voor beginners Voor beginners Template level Template level Texture manipulatie Texture manipulatie Handleiding Handleiding
8
Tijdslijn 8 maart 2006: Eerste Masterclass Game Development 8 maart 2006: Eerste Masterclass Game Development Toekomst 2012: Academische geloofwaardigheid Game Development Toekomst 2012: Academische geloofwaardigheid Game Development Toekomst 2014: VU heeft als enige een topstudie Game Development Toekomst 2014: VU heeft als enige een topstudie Game Development Toekomst 2025: Uniforme toepasbaarheid van game technologie in het onderwijs Toekomst 2025: Uniforme toepasbaarheid van game technologie in het onderwijs
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.