Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJuliana Smeets Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
MKT project 1 & Mens-Machine-Interactie
Charles van der Mast
2
Het ontwerpproces Kick-off November 4, 2003
3
Casus I Oriëntatie Probleemstelling-in-één-zin
lijst met te interviewen personen [zie video’s op BB] lijst met plaatsen en tijden voor observaties en video-opnamen [zie diverse video’s van situaties in de hotellobby] schets van situatie ter plekke afspraak met de klant, het IT-bedrijf [zie video op BB] eerste indrukken van de omgeving waarin het systeem moet functioneren Probleemstelling-in-één-zin “ontwerp een interactief systeem waarmee baliemedewerkers vaste gasten snel kunnen laten uitchecken” [voorbeeld] Kick-off November 4, 2003
4
Casus II Gebruikersprofiel
psychologie, kennis & ervaring, werk en taak, fysieke factoren, zie Figuur 2.4 Taakmodel zie taakmodel voor de taak “uitchecken” in Figuur 2.3 zie ook de daarbij genoemde rollen en objecten Programma van eisen geordende lijst van overeengekomen (niet-) functionele eisen, zie paragraaf 2.5.1 Kick-off November 4, 2003
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.