Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMargaretha Martens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
International coördinator SBC Afstudeerbegeleider Studie Communicatie en designmanagement Didactiek, pedagogiek Organisatiepsychologie Werk Communicatie adviseur Manager interactive Liaison officer Extra: Schrijven voor online magazines Tolk Reizen!
3
Inleiding Nieuw studiejaar Medialandschap Cross Media Doelgroepen
4
NIEUW STUDIEJAAR
5
CROSS MEDIA
6
INTERACTIEF SCENARIOSCHRIJVEN
7
SERIOUS GAME
8
TV & interactie
9
MINOR Minorcoördinator Karin Dokman. k.a.j.dokman@hva.nl
Minoren buiten de HvA nu regelen! Minoren binnen de Hva Internationaal Coördinator Marianne Spier Herkansingen nu regelen!!!
10
Verschuiving medialandschap
12
Grenzen tussen media vervagen
3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken van mediadiensten.) Toenemende interactiviteit Grenzen tussen media vervagen
13
Any time Any place Any where
14
Toenemende interactiviteit (consument als aanbieder)
15
Grenzen tussen media-apparaten, -sectoren vervagen
16
Cross Media
17
Wat is Cross Media volgens jou?
18
Kruisbestuiving van media.
Definities Interactieve communicatie Multimediacommunicatie Convergentie van hardware, functies en infrastructuur Kruisbestuiving van media.
19
Cross Media kruisbestuiving van verschillende media zoals theater, film, televisie, radio, print, internet, games, mobiele devices en live-events, waarbij de verschillende media informatie communiceren, die deel uitmaken van een overkoepelende boodschap.
20
Die verschillende media versterken elkaar.
21
CROSS MEDIA
22
Mediamakers hebben te maken met digitale consumenten
Mediamakers hebben te maken met digitale consumenten. Selectieve consumenten, die op zoek zijn naar gepersonaliseerde participatie.
23
Consument Selectief Participatie Personalisatie
Is bewust van de keuze die hij maakt in producten, diensten en manier van communiceren Participatie Toename van betrokkenheid in interactie en co-creatie van merkbeleving Personalisatie Toenemend verlangen naar personaliseerde diensten en communicatie.
24
Selectief diensten en manier van communiceren
Is bewust van de keuze die hij maakt in diensten en manier van communiceren
25
Participatie Toename betrokkenheid in interactie en co-creatie van merkbeleving
26
Personalisatie naliseerde diensten en communicatie
Toename verlangen naar geperso- naliseerde diensten en communicatie
27
banner site hyves youtube
29
Dus Cross Media campagne, waarbij diverse media (internet, mobiel, tv, radio, print, entertainment) worden ingezet.
30
Komende 10 wkn Medialandschap/doelgroepen Doelstelling/strategie
Gastcollege Jim Stolze (marketingpodcast.nl) Social Media Instrumenten/ creatieve ontwikkelingen Mediasynergie Gastcollege Begroting Eindpresentaties Vakantie Tentamen
31
Opdracht Schrijf een cross media communicatieplan voor de opdrachtgever en ontwikkel een cross media campagne. Belangrijk: boodschap en gebruiker centraal.
32
Opleveren na 10 weken Cross Media communicatieplan Campagne (demo niveau) Tentamen (inhoud hoorcolleges en boek)
33
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.