Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPatricia Cools Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Cross Media
2
Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
3
Vandaag Doelgroepen (wie) hfdst 6 Doelstellingen (wat) Volgende week Strategie (hoe) Volgende week
4
Doelgroepen Algemeen Domeinspecifiek Merkspecifiek
5
Algemene kenmerken Geografisch Socio-economisch Psychografisch (levensstijl en waarden)
6
Domeinspecifiek Betrokkenheid Product eigenschappen Productbezit en gebruik
7
Merkspecifiek Kennis en attitude merk (DE/ Max Havelaar)
8
Doelgroep Doelgroep Nike (fanatieke sporters) Nu: Iedereen die sportiviteit en doorzettings- vermogen als levensinstelling omarmt. Ook: mensen van zestig jaar en ouder en invalide mensen
9
3 opdrachten www.iklascasa.com http://epaper.nrc.nl/ www.streetlab.nl
10
Opdracht 1 Formeer een groep: Strategie, Art, Copy Neem de case goed door Internet surfen achtergrondinfo over je onderwerp Post je bevindingen op je blog!
11
Presentatie 5 min! Wie is de doelgroep? Wat is de inhoud van je case? Hoe denk je ze met bestaande kennis te bereiken. Welke media zet je in? Welk beeld roept jouw case op? Flickr, Google. Plaatsen op jouw weblog (analyse) Beste op klasse weblog
13
Volgende week Huiswerk! Omgevingsanalyse extern (1A4) Debriefing (1 A4 geleerd van Hoogendorp) Moodboard (geleerd van Crain) Lezen: Hoofdstuk 6 (doelgroepen) Weblog bijhouden
14
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.