Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLodewijk Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
WebDoc Het documentbeheersysteem van de beleids- en adviesorganen van de associatie
2
Snelle en actuele informatiedoorstroming
WebDoc Beheersbaarheid Decentraal Verschillende rollen en autorisaties Betrokkenheid Documenten delen Samenwerken Vergaderingen plannen Aankondigingen verspreiden Functionaliteit Office-integratie Zoekfunctie Snelle en actuele informatiedoorstroming
3
Jouw rol als secretaris
Documentbeheer Ledenlijst actualiseren Vergaderingen plannen in WebDoc-agenda. Aankondigingen publiceren Uitnodiging versturen
4
Documentbeheer In de juiste map
Leesrechten Schrijfrechten 0.In Voorbereiding 1.Toegankelijk 2.Beperkt toegankelijk 3.Vertrouwelijk Groepsleden Groepsleden, overkoepelende en onderliggende groepen Voorzitter en secretaris 0.In Voorbereiding 1.Toegankelijk 2.Beperkt toegankelijk 3.Vertrouwelijk Groepsleden Voorzitter en secretaris
5
Documentbeheer Met de juiste metadata
Verslagen Ontwerpverslag Bij betreffende vergadering Goedgekeurd verslag Bij betreffende vergadering (dus niet de volgende!) Documenten Eerste bespreking in eerste orgaan Finale goedkeuring In hoogste orgaan Werkdocument Goedgekeurd werkdocument Optioneel: Goedgekeurd einddocument Werkdocument Goedgekeurd werkdocument …
6
Ledenlijst actualiseren
Aanpassingen?
7
En ook Vergaderingen plannen in WebDoc-agenda
Titel vergadering = naam van raad Aankondigingen publiceren Uitnodiging versturen
8
Implementatie Concrete afspraken:
Stap 1: nakijken ledenlijsten en aanpassingen doorsturen Stap 2: site in orde brengen tegen 13 januari 2012 Stap 3: associatiedienst stuurt centraal activati naar alle leden op 16 januari 2012 Stap 4: Leden stimuleren om WebDoc te gebruiken Geen bijlagen meer bij mails!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.