Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRegina Adam Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Spraakmakende campagnes
2
Agenda Introductie E-id E-id wervingsbeleid Case: Leaseauto’s voor afstudeerders Case: Uitgerust aan de start Vragen
3
Totaljobs E-recruitment Seminar 3 Introductie E-id Opgericht in 2000 als JEE Specialisten ►Winstgevend vanaf de oprichting ►Momenteel 40 medewerkers Momenteel 40 medewerkers 50% Senior 30% Medior 20% junior Doelstelling: Kwalitatieve groei medewerkers ►Doorgroeien naar 60 -100 medewerkers in 5 jaar
4
Totaljobs E-recruitment Seminar 4 Kernideologie Klanten helpen met innovatieve ICT oplossingen Prioriteiten: 1.Klanten 2.Medewerkers 3.Management 4.Aandeelhouders
5
Totaljobs E-recruitment Seminar 5 Klanten
6
E-id wervingsbeleid
7
Totaljobs E-recruitment Seminar 7 Marktontwikkelingen Wat zien we gebeuren? Vraag groter dan aanbod. Recruitment markt: Recruitment bureau's krijgen veel orders, maar hebben moeite met leveren. Lage betrouwbaarheid, weinig toegevoegde waarde. Welke gevolgen heeft dit? Werkzoekenden zien door de banen het werk niet meer. Kosten voor personeelswerving liggen extreem hoog en werkgevers verliezen vertrouwen.
8
Totaljobs E-recruitment Seminar 8 Medewerkersbeleid E-id Primaire focus: Betrokkenheid en plezier van medewerkers verhogen; Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling; Bijzondere arbeidsvoorwaarden Innovatie traject; Aandacht voor het thuisfront; Regelmatig ‘persoonlijke’ activiteiten buiten werktijd Wintersport Barbeque bij directeur Medewerkers initiatieven (poker-, gaming nights)
9
Totaljobs E-recruitment Seminar 9 Sympathieke acties die opvallen t.o.v. de groten Interne waarden naar buiten communiceren: E-id Wervingsbeleid
10
Leaseauto voor afstudeerders
11
Totaljobs E-recruitment Seminar 11 Leaseauto voor afstudeerders Filmpje, leaseauto voor afstudeerders Filmpje, leaseauto voor afstudeerders
12
Totaljobs E-recruitment Seminar 12 Leaseauto voor afstudeerders Doel: 4 afstudeerders per jaar aantrekken Marketingcommunicatie: Persberichten Nieuwsbericht E-id site www.e-id.nl/auto Google Adwords Youtube Auto met “parkeergeld”
13
Totaljobs E-recruitment Seminar 13 Leaseauto voor afstudeerders Resultaat: Www.e-id.nl/auto meer dan 150 unieke views p/mWww.e-id.nl/auto Veel “free publicity”, zowel landelijk als in vakbladen 6 afstudeerders per jaar Eerste 3 zijn aangenomen Laatste is afgestudeerd met een 9
14
Uitgerust aan de start
15
Totaljobs E-recruitment Seminar 15
16
Totaljobs E-recruitment Seminar 16 Uitgerust aan de start Doel: Meer medior en senior medewerkers aantrekken Marketingcommunicatie: Persberichten Google adwords Flyers uitdelen bij carrierebeurzen www.e-id.nl/uitgerustaandestart Banners op Jobboards
17
Totaljobs E-recruitment Seminar 17 Uitgerust aan de start Resultaat: Minder succesvol dan verwacht Www.e-id.nl/uitgerustaandestart 50 unieke views p/m 4 mensen hebben interesse zonder hulp van recruiters Hiervan verwachten wij 2 mensen aan te nemen
18
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.