De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klantgerichte ICT organisatie

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klantgerichte ICT organisatie"— Transcript van de presentatie:

1 Klantgerichte ICT organisatie
Workshop, bewustwording en de eerste stappen Workshop: klantgericht handelen

2 Doelstellingen van de workshop
Inzicht in verwachtingen van de klant Inzicht in belanghebbenden en hun belangen Concrete en gedragen plannen voor verdere stappen Persoonlijke commitments Workshop: klantgericht handelen

3 Belanghebbenden Personificatie van belanghebbenden:
Opdrachtgever Eindgebruiker Medewerker Niet in detail maar in herkenbare kenmerken Iedereen kent wel zo’n iemand Beeldend weergeven middels collage Workshop: klantgericht handelen

4 Concept programma Workshop
Introductie en kennismaking Discussie over klantgericht handelen en omgaan met tegenstrijdige belangen Opstellen en presentatie belanghebbenden Opstellen en presentatie belangen en prioriteiten Opstellen en presentatie dagen plannen Persoonlijke commitments Workshop: klantgericht handelen

5 Voorbereiding Interview met alle aanwezigen
Inventarisatie lopende projecten Workshop: klantgericht handelen

6 Nabewerking Eerste check op naleven commitments Opstellen eindverslag
Evaluatie met opdrachtgever Workshop: klantgericht handelen

7 Voorwaarden Toegang tot documentatie Interview met alle betrokkenen
Maximaal zes deelnemers Locatie buiten kantoor Workshop: klantgericht handelen

8 Kosten Vast tarief Bijkomende kosten: Accommodatie voor workshop
Lunchkosten bij workshop Workshop: klantgericht handelen


Download ppt "Klantgerichte ICT organisatie"

Verwante presentaties


Ads door Google