Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDaniël Veenstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Welkom in de wereld van het onderbewuste…
3
De design wereld!
4
Waar bewust merkenvoorkeur gecreëerd wordt….
5
Door te appelleren aan gevoelens
7
What do we (really) see ?
8
Perception is reality….
13
We kiezen níet bewust en weloverwogen!
14
We kiezen onbewust en automatisch
15
Culturele verschillen vallen weg als je het onderbewuste aanspreekt.
17
Primus
19
Bevestig A-merk status Appelleer aan nationale trots Iconiseer
21
Toujours Leader!
24
Nummer 4 in Afrika Volume + 36% Nummer 1 in ‘Heineken’ landen
26
Legend Nigeria
29
Kapitaliseer op icoon Bevestig mannelijkheid
37
Authoriteit + 29% Volume + 62% Marktaandeel +12% Guinness - 15%
39
Turbo King
40
Ontwikkel een icoon Ontwikkel een identiteit Appelleer aan mannelijkheid
47
Volume + 46% ‘10-’11: + 20%
48
Afrika: Van ‘niets’ naar ‘iets’ Europa: Van trends naar trends
49
Creëer bewust merkvoorkeur
50
Appelleer aan het onderbewuste
51
Creëer bewust merkvoorkeur Appelleer aan het onderbewuste En zorg voor de ultieme verleiding door optimale betovering!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.