De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

INTERNET het communicatie-instrument voorbij E-mailmarketing.

Verwante presentaties


Presentatie over: "INTERNET het communicatie-instrument voorbij E-mailmarketing."— Transcript van de presentatie:

1 INTERNET het communicatie-instrument voorbij E-mailmarketing

2 Een relatie aangaan met je doelgroep Brand experience bieden Kennis opbouwen over je doelgroep

3 E-mailmarketing Bron: Marketingfacts.nl

4 FEITEN & CIJFERS 90 % BE geabonneerd op 1 nieuwsbrief 75 % BE geabonneerd op 3 - 4 nieuwsbrieven Bron: Marketingfacts.nl

5 FEITEN & CIJFERS 67,7 % BE: relevant voor hobby’s 56 % BE: aanbieding of besparing 49,5 % BE: ‘reclamefolder’ Bron: Marketingfacts.nl

6 FEITEN & CIJFERS CTR promotionele e-mail 2 – 12 % CTR gesegmenteerde & gepersonaliseerde e- mail 10 – 20 % CTR behaviour targeted e-mail 15 – 50 % Bron: E-maillabs.com

7 SUCCESFACTOREN relevantie vertrouweninteractie

8 BEDREIGING

9 SPAM Europese Richtlijn betreffende privacy & elektronische communicatie Nederlandse Telecommunicatiewet OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) is toezichthouder

10 SPAM Single opt-in Confirmed opt-in Double opt-in

11 CONFIRMED OPT-IN

12 DOUBLE OPT-IN

13 OPT-OUT

14 HOE DOEN TIJDSCHRIFTEN DAT DAN?

15 Bron: CBS.nl 2 top stories what’s in it for me? beeld ondersteunt top story enkele secundaire headlines

16 HOE DOEN TIJDSCHRIFTEN DAT DAN? Bron: CBS.nl top story what’s in it for me? beeld ondersteunt top story

17 Bron: Luon

18 ELEMENTEN From: Subjectline Kop Gepersonaliseerde aanhef Scanbare tekst Streamer, snippets Hyperlinks

19 ELEMENTEN Call for action Doorzendoptie (send-a-friend) Uitschrijfmogelijkheid Link naar profielpagina Privacy statement Contactlink Als je dit niet kunt lezen…

20 EN NIET TE VERGETEN Promotie voor de nieuwsbrief Aanmeldpagina Bedankpagina Eventueel: profielpagina Landingspagina’s

21 WHAT’S IN IT FOR ME? Bron: sony.nl

22 DE ‘VOUW’

23 PERSONALISATIE Gepersonaliseerde aanhef Gepersonaliseerde content (eigen keuze) Gepersonaliseerde content (behavioural t.) (User generated content)

24 PERSONALISATIE Bron: sony.nl

25 MEETBAAR RESULTAAT Afgeleverde berichten / bounces Open ratio Doorklikratio Conversieratio Doorgestuurde berichten

26 E-MAILCAMPAGNE Ontwikkel scenario’s Ga uit van gradual disclosure

27 CAMPAGNEFLOW Bron: Frankwatching.com


Download ppt "INTERNET het communicatie-instrument voorbij E-mailmarketing."

Verwante presentaties


Ads door Google