Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBenjamin Kuipers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Hans Siepel, 28 maart 2013
2
Antwoorden geven Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek Vraagt iets van jullie? Luisteren zonder mening!
3
Geen wetenschappelijke verhandeling Mythologische wijsheid Welk verhaal vertelt zichzelf Bewustwording: ogen geopend en een andere werkelijkheid zien!
4
FILMPJE MEMORIES 18 MAART http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332492http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332492 en dan 16.45 en duurt tot 21.52 van de uitzending.
5
100 procent effectieve communicatie Verklaring? Immateriële waarden (wetenschappelijk) mensbeeld Dit zijn we!!!
6
Wat communiceert het? Voorbeelden: Opstelten, Spies, Haren, Michael Boogerd Andere voorbeelden: Beatrix en de Paus. Eerste conclusies!
7
Wordt mee gecommuniceerd Gaat om: oprechtheid, geloofwaardigheid, eerlijkheid, betrouwbaarheid Feilloos gevoel voor (Van den Brink) Nieuw collectief bewustzijn Deze werkelijkheid bestaat niet in wetenschap en communicatievak !
8
Egoloos is nieuwe (scheppende)macht Mogelijk in netwerksamenleving Macht communicatiemiddelen ‘de nieuwe mens’ dient erkent te worden (Hello Goodbye, etc ) Geen machines, maar bewustzijn! Einde reputatiecommunicatie
9
Baanbrekend inzicht uit oude wijsheid Schept werkelijkheden Op basis immateriële waarde: altijd succesvol Voorspelbaar resultaat
10
Wiens crisis? (Dienstbaarheid) Publiekscommunicatie (maatschappelijke infobehoefte) Niet sturen op beeldvorming en imago Immateriële waarden als uitgangspunt in communicatie
11
Rol en belang media heroverwegen Focus op ‘getroffenen’. Inzet eigen middelen Drie operationele doelstellingen: Informatievoorziening, schadebeperking en betekenisgeving
12
Wat leren deze verhalen? Vaste route Overwinnen ego! Uw rol als bestuurder in crisis Betekenisgeving 100 % effectieve communicatie
13
Ik dank u voor de aandacht!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.