Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJurgen Driessen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Arteveldehogeschool Office management
Taak 2: nieuw relatiemanagement SCRM – Sarah Verpoest – 3EPM2
2
Social media audit
3
You tube
4
Flickr
5
Facebook
6
Pinterest
7
Twitter
8
Arteveldehogeschool is actief op vele sociale netwerksites.
Conclusie
9
SWOT Sterktes Zwaktes Actief op sociale media Weinig reactie
Hebben relatief veel volgers op sociale media Weinig interactie op sociale media De persoon die aangesteld is voor communicatie antwoord relatief snel Bedreigingen Opportuniteiten Concurrentie van andere scholen in Gent Afwezigheid leerkrachten Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen SWOT
10
Hogeschool Gent KASK Gent Universiteit Gent En andere… Concurrentie
11
Arteveldehogeschool maakt actief gebruik van sociale media om de school en activiteiten te promoten. Daarnaast hebben ze een professionele website. Arteveldehogeschool moet opletten van concurrentie op andere sociale media. Ze zorgen beter dat er wat meer interactie komt op sociale media. Conclusie
12
Doelgroep
13
De doelgroep is groot. Arteveldehogeschool focust zich op de studenten vanaf 18jaar.
14
Doelstelling en strategie
15
Meer interactie op sociale media
Meer berichten plaatste op sociale media Zorgen dat de website (Chamilo) altijd werkende is voor studenten
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.