De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verwerking tevredenheidsrapport De Poort In verband met het klussen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verwerking tevredenheidsrapport De Poort In verband met het klussen."— Transcript van de presentatie:

1 Verwerking tevredenheidsrapport De Poort In verband met het klussen

2 INHOUDSTAFEL De woning: - algemeen - tekorten Aanbevelingen woning

3 DE WONING  De huurders van De Poort geven de woning 6,92/10  De Poort scoort gemiddeld lager dan de andere SVK’s (7,08/10)  De huurders van De Poort geven de woning 6,92/10  De Poort scoort gemiddeld lager dan de andere SVK’s (7,08/10)

4 DE WONING  Algemeen -Plaats -Type woning -Ligging en bereikbaarheid -Gemiddelde huurder woont al 5-15jaar in de huidige sociale woning  doorstroming ≠ evidentie  Algemeen -Plaats -Type woning -Ligging en bereikbaarheid -Gemiddelde huurder woont al 5-15jaar in de huidige sociale woning  doorstroming ≠ evidentie

5 DE WONING  Tekorten -76% van de huurders geeft aan dat de woning één of meerdere tekorten heeft -Algemene problemen -Vochtproblemen -Verwarming, sanitair en elektriciteit -Buitenkant woning  Tekorten -76% van de huurders geeft aan dat de woning één of meerdere tekorten heeft -Algemene problemen -Vochtproblemen -Verwarming, sanitair en elektriciteit -Buitenkant woning

6 AANBEVELINGEN WONING  Woningen aan de onderkant van de huurmarkt blijven inhuren  De kwaliteit van bestaande patrimonium verder verbeteren  Actieve screening van het patrimonium  Woningen aan de onderkant van de huurmarkt blijven inhuren  De kwaliteit van bestaande patrimonium verder verbeteren  Actieve screening van het patrimonium

7 AANBEVELINGEN WONING  Registratiesysteem voor meldingen, vragen en klachten uitbouwen  Aandeel woningen met tekorten verminderen  Degelijke materialen gebruiken en werken kwaliteitsvol uitvoeren  Registratiesysteem voor meldingen, vragen en klachten uitbouwen  Aandeel woningen met tekorten verminderen  Degelijke materialen gebruiken en werken kwaliteitsvol uitvoeren

8 AANBEVELINGEN WONING  Netwerken onderhouden met OCMW’s, CAW’s, huurdersbond,…  Specifieke werken uitvoeren aan de woning  Netwerken onderhouden met OCMW’s, CAW’s, huurdersbond,…  Specifieke werken uitvoeren aan de woning

9 BESLUIT De poort scoort gemiddeld lager dan den anders sociaal verhuurkantoren, er is zeker ruimte voor verbetering. De poort scoort gemiddeld lager dan den anders sociaal verhuurkantoren, er is zeker ruimte voor verbetering.

10 Bedankt voor de aandacht!


Download ppt "Verwerking tevredenheidsrapport De Poort In verband met het klussen."

Verwante presentaties


Ads door Google