Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHugo Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Verantwoord, natuurlijk en gezond en biologisch Imago Nu: Wereldverbeteraars op geitenwollensokken. Toekomst: Natuurwinkel ‘nieuwe stijl’, open en modern Doelgroep Mensen die bewust en verantwoord bezig zijn met het leven en de wereld om hen heen.
3
Doelstelling Onze reizen moeten een unieke ervaring zijn die aansluit bij de interesses van de doelgroep. Met behoudt van de kernwaarden bieden wij een gevarieerd pakket aan reizen aan.
4
De Reizen Actief Creatief Educatief
Van jong tot oud, voor mensen die graag actief bezig zijn Creatief Voor mensen met een creatieve geest Educatief Voor mensen die niet alleen willen genieten maar ook willen leren
6
De Website Look and feel Indeling Interactiemogelijkheden
Fris, overzichtelijk, gebaseerd op huidige site Indeling Per vakantie: educatief, creatief, actief Interactiemogelijkheden Reisverslagen insturen, spel spelen, webwinkel
8
Interactiemogelijkheden
12
Campagne Propositie Pay-off
De reizen van de Natuurwinkel brengen de mens weer in contact met de natuur. Leren genieten van en samenleven met de natuur. Pay-off Beleef het Leven
13
Creatief Concept Boerenweek Winnen - Op bezoek bij biologische boeren
- Meehelpen op de boerderij - Voorproefjes vakanties op de boerderij Winnen - Koeien melken - Tekenen - Racen
14
Visuals Campagne
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.