De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011."— Transcript van de presentatie:

1

2 Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011

3

4 Oude Medialandschap

5

6 Het draaide om Beeld en Kopij

7

8

9

10

11

12

13

14 Earned Media: Het stimuleren van conversaties

15 Paid Media: Bekendheid creëren

16 Owned Media: Extra waarde en toegankelijkheid

17

18 Samenvatting Het oude mediamodel gebaseerd op het zenden en herhalen van informatie via paid media voldoet niet meer in het huidige medialandschap Het medialandschap is gefragmenteerd en de macht van merken is verschoven naar mensen In het nieuwe communicatiemodel krijgt paid media een stimulerende rol voor earned en owned media Het nieuwe communicatiemodel is gebaseerd op relevante merkcommunicatie

19

20 Met dank aan:

21 Om te verwerken in je opdracht Definieer de relevantie van je innovatie Vind de kanalen die je wilt ‘verdienen’ Welke ‘eigen’ media zijn daar voor nodig Welke ‘betaalde’ media heb je nodig Wees hier vooral creatief in!


Download ppt "Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google