Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSofie Mertens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011
4
Oude Medialandschap
6
Het draaide om Beeld en Kopij
14
Earned Media: Het stimuleren van conversaties
15
Paid Media: Bekendheid creëren
16
Owned Media: Extra waarde en toegankelijkheid
18
Samenvatting Het oude mediamodel gebaseerd op het zenden en herhalen van informatie via paid media voldoet niet meer in het huidige medialandschap Het medialandschap is gefragmenteerd en de macht van merken is verschoven naar mensen In het nieuwe communicatiemodel krijgt paid media een stimulerende rol voor earned en owned media Het nieuwe communicatiemodel is gebaseerd op relevante merkcommunicatie
20
Met dank aan:
21
Om te verwerken in je opdracht Definieer de relevantie van je innovatie Vind de kanalen die je wilt ‘verdienen’ Welke ‘eigen’ media zijn daar voor nodig Welke ‘betaalde’ media heb je nodig Wees hier vooral creatief in!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.