Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter-Jan Verhoeven Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
2
Doelstelling Meer bekendheid genereren in de fashion scene.
Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen
3
Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar.
Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.
4
De Doelgroep
5
Strategie Propositie: Streetlab brengt de mensen met de zelfde passie ten samen Merkattitude: Streetlab wordt in grote lijnen gezien als een ‘kleine’ fashion-community Positionering: Het merk is een levenstijl, belevenis. Omgevingsanalyse > Streetlab is een niché in de fashion-community en heeft zijn community als fundering.
6
Conceptmap
7
Sfeer / Moodboard
8
De Campagne Streetmakers.
9
Concept ideeën Goldenstreet (Outdoor) Streetbattle Music in the mood
Fashion outdoor Catwalk (Catfight) Sneaker Art Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online) Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom - Photo street contest Online Hotspots
10
Media Inzet Print / Posters Online ‘social’ media: (site enhancement)
Mobiele functionaliteit (uitzetten van streetlab-hotspots)
11
Guerrilla idee Op straat campagne voeren doormiddel van inzet van graffiti spuiters het logo wild gespoten worden op ‘hotspots’.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.