Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHenriette Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering
2
Delen van kennis Interactie Social Media TED De trend Concept Print 2.0 Duurzame verandering De trend Idee!
3
De trend Concept Print 2.0 De trend “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” Trendwatcher Lieke Lamb: Duurzame verandering
4
De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Met als doel: Delen van kennis Duurzame verandering
5
De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget Duurzame verandering
6
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline Online kanalen Het boek linkt naar online aanvullende content die je op je Smartphone/ Tablet/ Laptop/ PC kunt bekijken. De online content linkt naar boek. Duurzame verandering
7
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline Online kanalen * Visueel maken Duurzame verandering
8
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Van print naar pixel en andersom. * Visueel maken Duurzame verandering
9
De trend Concept Print 2.0 Website Op de website staat: -Over het boek - Over Jordie / FS - Over de Co auteurs - Open Content + Comment ruimte - Gesloten Content + Comment ruimte Duurzame verandering
10
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline Online content Zo ontstaat de mogelijkheid om direct op zowel de offline als de online content te reageren en/of dit te delen. Duurzame verandering
11
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline Online content * Visueel maken Duurzame verandering
12
De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Dit doen we met behulp van Layar. * Werking Layar laten zien Duurzame verandering
13
De trend Concept Print 2.0 Persoonlijk Je kunt het bedrijf met behulp van het boek een eigen gezicht geven. Vermeld in FS Print 2.0 je best practices. Ook kun je eventueel gastbloggers relevante kennis laten delen. Auteur: Jordie... Co Auteurs:... The Making of:.... Duurzame verandering
14
De trend Concept Print 2.0 PR Gadget Het boek zorgt voor meer bekendheid van Forte Solutions binnen en buiten je netwerk. Omdat het boek altijd veranderd, wordt het een gadget. Duurzame verandering
15
De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan Link ook je visitekaartjes aan het boek met behulp van Layar. + Link de juiste content naar de juiste personen door verschillende visitekaartjes te verspreiden. + Verspreid vervolgens de visitekaartjes binnen je netwerk, op beurzen en seminars. Duurzame verandering
16
De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan En verder: Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerken met relevante bloggers en journalisten Duurzame verandering
17
De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via: - Visitekaartjes - Facebook - Twitter - Website - Seminar Verspreiden via: - Boek Duurzame verandering
18
De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Duurzame verandering
19
De trend Concept Print 2.0 Verdienmodel Duurzame verandering
20
De trend Concept Print 2.0 Het succes Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn Duurzame verandering
21
De trend Concept Print 2.0 Overzicht van het concept * Visueel maken Duurzame verandering
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.