Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSilke Dijkstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A
2
Wat te verwachten? Per project: – Voorbeelden – Ervaringen – Leerpunten Verbeterpunten Toekomstplannen
3
Project Medical Rol als game designer goed bevallen Onderwerp: Actueel, Origineel, Tussen je oren, Uitdaging Game Stijl:Emotie, Duidelijk, Stijl, Development Mechanics: Aansluitend op doelgroep,Makkelijk, Duidelijk, Feedback Research: Aparte benadering Leerpunten: Design proces Creatief met research Werken in groepsverband Communicatie
4
Project Cooldown Goede opdracht Belangrijke spelers binnen vakgebied Innovatieve breinen Leren Leerpunten: Adobe Art Verkeerd gegaan: Research gedaan, niet verwerkt Teveel op uiterlijk
5
Project Fun Voor het eerst rol als leider Project van ander standpunt bekijken Veel achter mensen aan zitten Veel plannen Project omgooien Verslagen typen Designing Leerpunten: Informatie duidelijk verwerken Research en prototyping essentieel Het managen van een groep, verantwoordelijkheid
6
Maya + XNA Maya Beginsituatie: 0 Nu basis XNA Beginsituatie: 0 Nu basis
7
Lowlands Seminar The Sexybin Interactieve prullenbak Seminar winnaar Leerpunten Creatief denken Concept solo uitwerken Prototyping
8
ISA Project - Warhammer Compleet nieuw Warhammer ras creëren Eigen lore Eigen stijl (zowel speel als culturele) Eigen regels Eigen models Uiteindelijk: Compleet Armybook (inclusief art) Leerdoelen: Ruim en creatief denken binnen bestaande grenzen Het ontwerpen van passende en gebalanceerde gameplay binnen bestaande regels InDesign
9
Verbeterpunten Communicatie Planning Assertiviteit Strenger zijn Werkomgeving Development
10
Toekomstplannen Specialiseren op design Concepten Gameplay mechanics Development bijbenen Concepten uitwerken Prototypes Werkomgeving verbeteren Workflow
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.