Download de presentatie
1
WELKOM OP HET
3
kiezen in verantwoordelijkheid
DALTON IN THEORIE kiezen in verantwoordelijkheid zelfstandigheid samenwerking
4
KERN DALTONONDERWIJS MAURICK Van leunen op docenten naar
initiatief nemen voor de eigen ontwikkeling met hulp van docenten & leerling
5
LESSEN VERBINDEN DOOR DALTON
vaklessen daltonuren mentorlessen instructie zelfstandig werken samenwerken hulp vragen planning & begeleiding
6
PLANNEN VAN DALTONUREN IN DE DALTONPLANNER
7
DE DALTONPLANNER… gebruik je bij noteren van huiswerk
gebruik je bij plannen van daltonuren gebruik je om cijfers te noteren gebruik je om verlof te vragen DE PLANNER ALS COMMUNICATIEMIDDEL
8
BEGELEIDING BIJ PLANNEN
Mentor sluit daltoncontract met leerling.
9
RESERVEREN VOOR DALTONUREN
VAK: DAG/UUR: LOKAAL: Naam: Klas: Doel: 1 Toets inzien W ? L H 2 3 4 5 6 7 8 Leerlingen schrijven zelf in bij docent.
10
HET DALTONROOSTER Te gebruiken bij het plannen.
11
DAGINDELING afwisseling “sociale mix” 1 8.30 instructieles 2 9.20 3
10.10 daltonuur 10.55 pauze 4 11.15 5 12.05 12.50 6 13.20 7 14.10 8 15.00 – 15.45 afwisseling “sociale mix” 11
12
INDELING GEBOUW & DALTON SAMENWERKING IN LEERGEBIEDEN
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.