De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007."— Transcript van de presentatie:

1

2 Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007

3 3 10 jaar klantervaring Methodologie 2-3 gesprek Ontwikkeling toetsingskaders Meetorganisaties

4 4 Basis van steun NPCF Standaardisatie Tri-partite verantwoordelijkheid Onafhankelijkheid Openbaarheid

5 5 Vraagtekens bij uitvoering Beperkte taakstelling Regievoering Ervaringsdeskundigheid Financiering Openbaarheid

6 6 Wat moet er gebeuren? 1)Regie in programmering 2)Heldere tri-partite financiering en verantwoordelijkheid 3)Versterk het gebruik ervaringsdeskundigheid 4)Afrekenbare afspraken over openbaarheid

7 7 NEDERLANDSE PATIËNTEN CONSUMENTEN FEDERATIE Postbus 1539 3500 BM Utrecht Churchilllaan 11 3527 GV Utrecht Telefoon 030 297 03 03 Fax 030 297 06 06 E-mail npcf@npcf.nl Website www.npcf.nl


Download ppt "Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007."

Verwante presentaties


Ads door Google