Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007."— Transcript van de presentatie:

1

2 Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007

3 3 10 jaar klantervaring Methodologie 2-3 gesprek Ontwikkeling toetsingskaders Meetorganisaties

4 4 Basis van steun NPCF Standaardisatie Tri-partite verantwoordelijkheid Onafhankelijkheid Openbaarheid

5 5 Vraagtekens bij uitvoering Beperkte taakstelling Regievoering Ervaringsdeskundigheid Financiering Openbaarheid

6 6 Wat moet er gebeuren? 1)Regie in programmering 2)Heldere tri-partite financiering en verantwoordelijkheid 3)Versterk het gebruik ervaringsdeskundigheid 4)Afrekenbare afspraken over openbaarheid

7 7 NEDERLANDSE PATIËNTEN CONSUMENTEN FEDERATIE Postbus 1539 3500 BM Utrecht Churchilllaan 11 3527 GV Utrecht Telefoon 030 297 03 03 Fax 030 297 06 06 E-mail npcf@npcf.nl Website www.npcf.nl


Download ppt "Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007."
Ads door Google