Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIne Willems Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007
3
3 10 jaar klantervaring Methodologie 2-3 gesprek Ontwikkeling toetsingskaders Meetorganisaties
4
4 Basis van steun NPCF Standaardisatie Tri-partite verantwoordelijkheid Onafhankelijkheid Openbaarheid
5
5 Vraagtekens bij uitvoering Beperkte taakstelling Regievoering Ervaringsdeskundigheid Financiering Openbaarheid
6
6 Wat moet er gebeuren? 1)Regie in programmering 2)Heldere tri-partite financiering en verantwoordelijkheid 3)Versterk het gebruik ervaringsdeskundigheid 4)Afrekenbare afspraken over openbaarheid
7
7 NEDERLANDSE PATIËNTEN CONSUMENTEN FEDERATIE Postbus 1539 3500 BM Utrecht Churchilllaan 11 3527 GV Utrecht Telefoon 030 297 03 03 Fax 030 297 06 06 E-mail npcf@npcf.nl Website www.npcf.nl
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.