De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Trends Tevredenheidenquête 2010. Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Trends Tevredenheidenquête 2010. Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552."— Transcript van de presentatie:

1 Trends Tevredenheidenquête 2010

2 Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552

3 Deelname per regio EnquêteGebruik PI website

4 Website AnalyseToekomstige actie Waardering: positief VP informeert consulent over site: 90% Consulent kent website: 63% Website nodig voor: correcte informatie downloaden van documenten wetgeving, fiches en technische documenten Sterke interesse voor intranet! Bekendheid verhogen bij consulenten via samenwerking met verbindings- personen, PI NEWS, e.d.

5 Actie jobstudenten AnalyseToekomstige acties Waardering: positief VP informeert consulent over actie: 62% Consulent kent actie: 61% Gebruikt: wedstrijd, paspoort Nieuwe acties: Dag van de jobstudent, acties tijdens het hele jaar Belang actie jobstudenten nog onbekend! Campagne voeren en vergroten m.b.t. communicatie op het terrein, buiten de uitzendkantoren (via beurzen, jobdagen, Rock Werchter, Pukkelpop, andere events voor jongeren) samenwerking met scholen, universiteiten, overheid, VFU, sociale partners en links met de sociale netwerken verbeteren

6 Technische documentatie AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent tech. doc.: 60% Online! Beknopte synthesefiches voorzien van bestaande beroepen en technische beroepen aansnijden zoals: installateur van sanitair, frezer, textiel,… Thema's uitwerken: alcohol, stress, bewaking …

7 Opleiding AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent opleidingen: 30%!! Gebruikt: uitzendkrachten opleiden uitzendkrachten testen Online! De promotie van de opleidingen versterken door partnerships te ontwikkelen Ondersteuning van ontwikkelde thema’s

8 Agenda AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent agenda: 61% Consulent gebruikt agenda: 90% Opmerking: meer schrijfruimte voorzien, bv. voor noteren aantal gepresteerde dagen Agenda aanpassen aan de nieuwe verwachtingen

9 Werkpostfiche AnalyseToekomstige acties PI-model vrij goed gekend Gebruikt voor alle functies KB afwachten… Handboek samenstellen aangepast aan de noden en aan de gebruikers

10 Newsletter – Groene telefoon AnalyseToekomstige acties PI News Waardering: positief VP kent newsletter: 95% Consulent kent newsletter: 60% Externen (waaronder VP) betrekken bij de redactie van PI News De look van PI News wijzigen (moderner) PI Mail Waardering: positief Groene telefoon voor 90% onbekend! Ontwikkeling van een sticker, promotiecampagne, … De doelstellingen van de groene telefoon en het doelpubliek naar voren brengen

11 Statistieken – Overleg Analyse Statistieken Grote interesse voor online verzamelen van cijfers Geen interesse voor de statistieken van jobstudenten tijdens het jaar Dag van VP Waardering: positief Interesse: studiedag + event

12 Conclusie Positieve waardering Tweeledig plan Bestaande acties voortzetten Nieuwe producten en nieuwe acties ontwikkelen (rekening houdend met technologische ontwikkelingen)


Download ppt "Trends Tevredenheidenquête 2010. Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552."

Verwante presentaties


Ads door Google