Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoannes Jacobs Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ klein deel van de onvrede is zichtbaar; ♦ geduld en vasthoudendheid; ♦ incident?
2
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ een incident is geen incident; ♦ burger heeft OM nodig; ♦ verkorte procedures!
3
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ houding van management; ♦ straatje schoonvegen; ♦ diversiteit binnen gemeente.
4
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ daling aantal contacten; ♦ focus op bemiddeling = vp; ♦ burger verwacht aandacht en respect = massa.
5
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: vp en vo! ♦ burger heeft vaak OM nodig; ♦ toezeggingen niet nakomen; ♦ op eigen ‘spoor’ blijven?
6
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ maatwerk; ♦ servicenormen+/+; ♦ ‘conflictbemiddeling’ +/+; ♦ collegiaal aanspreken; ♦ gemeente één en ondeelbaar.
7
HET TOPJE VAN DE IJSBERG: ♦ internet; ♦ e-mail en verwachtingen; ♦ aanwijzen coördinator; ♦ rechtmatig = behoorlijk.
8
KANTOOR OMBUDSMAN ♦ actieve ombudsman; ♦ hoog ziekteverzuim; ♦ ambities niet waargemaakt; ♦ afhankelijkheid gemeente.
9
vragen en opmerkingen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.