Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCamiel Molenaar Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
3
Les 1: Level wattes?
4
RTS FPS TPS Stealth/adventure RPG MMORPG Puzzle Adventure Platform Race Sport Etc… Multiplayer Single Player FFA TDM CTF KOTH DOM DOTA Resource K/A Instance Etc.. CQB Short range Medium range Long range/sniper Stealth 1v1, 2v2, 3v3 etc Symmetrical non-symmetrical Linear Sandbox Track Etc.. Forest Canyons City Swamp Desert Mountains Fields Sea Office- building Sport arena Space Etc.. “Level design”
5
Dit niet zo veel
6
Dit weer.
7
En dit.
8
En deze.
9
Level Design Proces Stap 1: Het idee
11
Level Design Proces Stap 2: Uitwerken
13
Level Design Proces Stap 2,5: physical prototype
15
Level Design Proces Stap 3: De Block-up
16
Eindelijk.
18
Level Design Proces Stap 4: Itereren..
20
Level Designer zijn
22
Level Designer zijn in Nederland.
23
Verschil Game Designer En Level Designer
24
Game designers Bedenken doelen
25
Level Designers Maken mogelijk
26
Opdracht 1.Zoek een level uit die jij heel goed vindt. 2.Maak hier een screenshot van een stuk die veel verschillende onderdelen bevat. 3.Omcirkel en benoem deze onderdelen 4.Maak zo goed mogelijk een kaart van het level. 5.Neem dit volgende les mee.
27
Opdracht
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.