De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

U profiteert van onze kennis en ervaring. Dit zullen de resultaten van onze samenwerking zijn: •Verhoging van de waarde van uw onderneming door een verhoging.

Verwante presentaties


Presentatie over: "U profiteert van onze kennis en ervaring. Dit zullen de resultaten van onze samenwerking zijn: •Verhoging van de waarde van uw onderneming door een verhoging."— Transcript van de presentatie:

1 U profiteert van onze kennis en ervaring

2 Dit zullen de resultaten van onze samenwerking zijn: •Verhoging van de waarde van uw onderneming door een verhoging van het rentabiliteit EV (discounted cashflow methode) •Verlaging van de risico •Verlaging van de rente kosten bij uw bank •Verbetering van uw balans •Verbetering van uw winstgevend door minder oninbare posten

3 En nog meer.. •Tijdsbesparing doordat er minder openstaande posten/ cases zijn. Hetgeen ook weer kostenbesparingen zijn •Hoog incasso resultaat door sluitende leveringsvoorwaarden en incasso procedure •Hoog incasso resultaat door complete dossiers omdat ieder met dezelfde applicatie werkt.

4 Toe maar.. •Meer orde in uitvoering van taak als debiteurenbeheerder •Altijd up tot date en overal ten alle tijde inzicht in status •Management info die er toe doet

5 Het kan niet op.. •Verbetering van de communicatie met uw klanten (klachtverwerking) leidt tot verbetering in uw producten en processen •Verbetering relatie met uw klanten leidt tot langere klant relatie, dus meer opbrengsten •Zelf ten alle tijde in control

6 Wat is zo uniek aan Recollect? •Procesgericht ipv taakgericht •integratie van het proces gericht op verbeteringen •Credit management en uitvoerder

7 Onze kerncompetenties •Credit management advies en uitvoering •Juridische ondersteuning •Debiteuren beheer •Incasso •Bij u op locatie of bij ons

8 samenwerken •Project basis •Taakgerichte ondersteuning •Credit management •Outsourcing

9 Project basis •Innen van een batch oude debiteuren •Procederen •Juridisch advies/ toetsing •Verbeter traject van de totale processen •Audit voor verbeterpotentieel inzichtelijk te maken •Ondersteunen van verbeter trajecten (training, detachering, etc) - op locatie van de klant of bij ons -

10 Taakgerichte ondersteuning •Op continue basis (deel) van de werkzaamheden verichten onder management van de klant •Zoals debiteuren beheer •Zoals Incasso •Zoals Procederen •-op locatie van de klant of bij ons-

11 debiteurenbeheer •Communicatie per klant groep bepalen •Communicatie per fase bepalen •(brief, telefoon, gesprek) •Transparant door asp •Dossiers flexibel en snel te blokkeren, activeren etc. •Lage kosten door vergaande automatisering

12 incasso •Professioneel gericht op inning •Door eigen juristen snel toe te passen beslaglegging •Compleet dossier verhoogt kans op toekenning eis bij de rechter •Lage kosten door geringe voorbereidingstijd (dossier is compleet)

13 Klant contact •Uw klanten kunnen bellen, post sturen, email sturen. Alle uitingen komen in dossier •Wij sturen aanmaningen en bellen. Al deze acties komen in het dossier •Getrainde en ervaren incasso medewerkers

14 Credit management •Informatiesytemen inrichten en op basis van de rapportages handelen gericht op het verbeteren van de kengetallen •Focus op concrete doelen leidt tot resultaat (zoals..)

15 Identify areas of expertiseIdentify areas of potential growth Improve policies and proceduresReduce errors or defects Shorten lead timeIncrease customer satisfaction Reduce customer complaintsIncrease customer retention Improve financial performanceImprove employee morale Focus employee training and support Increase productivity Increase cash flowReduce costs Reduce bad debtPerform fair individual and group evaluations

16 Credit management •Veranderingen Sox,Basel2, eBilling vragen om kennis en herinrichting proces •Inzicht door eigen software applicatie •Controls over de belangrijkste kpi’s •Hoge conversie door aansluiting in de hele keten •Uitsluiten van tegengestelde belangen en tegenstrijdige handelingen •Selectie en aansturing van partners •-op locatie client of bij ons-

17 outsourcing Het delegeren van de verantwoordelijkheid, leiding en uitvoering van een proces aan een derde partij op basis van vooraf vastgelegde, meetbare, resultaatscriteria.

18 outsourcing •Wij willen uw beste medewerkers zijn, met kennis van uw product, uw markt, uw systemen en procedures. Flexibel in te zetten. Zonder hoge kosten of veel management tijd. •Wij willen uw medewerkers inspireren en enthousiasmeren. •Wij willen uw klanten op een integere wijze, klantvriendelijk en doelgericht te woord staan en helpen de betalingen te doen. •Wij willen het maximale resultaat voor u halen

19 Waarom Recollect •U bent een belangrijke opdrachtgever •Krijgt daardoor alle aandacht en ondersteuning van de beste professionals •Is als enige procesgericht en klantgericht zonder de doelstellingen uit het oog te verliezen •U blijft in control •U bespaart tijd en geld

20 En hogere resultaten! •Omdat leveringsvoorwaarden aansluiten •Omdat de dossiers compleet en op tijd bijgewerkt zijn •Omdat het resultaat hoog is bij de rechter •Omdat u tijd en geld bespaart in het hele proces en de uitvoering van de taken •u geen investeringen hoeft te doen in software

21 Een mooie start begint bij besparingen •Een audit die inzicht geeft in de huidige performance en het verbeter potentieel •Over 2 weken het rapport in handen plus advies en quick wins waarmee u direct uw kosten terug verdient. • Garantie: Geen verbeter potentieel, geen kosten audit

22


Download ppt "U profiteert van onze kennis en ervaring. Dit zullen de resultaten van onze samenwerking zijn: •Verhoging van de waarde van uw onderneming door een verhoging."

Verwante presentaties


Ads door Google