Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFanny Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
6
De klantreis van touch point naar journey
Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker dan touch points Customer journey vs. touch point Gemiddelde klanttevredenheid: + 36% Retentie/new business: % Aanbevelingsintentie: % Kans dat iemand vertrekt: % Te veel managers zijn verantwoordelijk voor het touch point, te weinig voor de journey
7
Store Support BV over ons
8
Inzicht & groei
12
Verwachtingen van de klant
Meedenken FODzoeker Ik boek niet zonder Zoover Specialisten per land Gastenboek Duidelijke afspraken (over contacten) “gebrekenmelding” = vertrouwen Er is te weinig tussen goedkoop & exclusief Transfer op tijd! Reisbureau = verre reizen WIFI Duidelijke totaalprijs Reviews “Goed koopje” Eerlijk Antwoord op binnen 24 uur
13
van oriëntatie tot Aankoop
o.a. Gamification, surprise and involve
14
Consumptie o.a. Gamification, surprise and involve
15
Evaluatie
17
Ideëen & tips Thuisblijvers vakantiepakket
Online beter kunnen filteren Offline aanbod o.b.v online gedrag Aanbieden financieringsmogelijkheden (sparen?) Klanten bepalen het aanbod Virtuele reizen GPS achievements (gamification) Thema avonden (meer doen i.s.m. locals) Reiswinkels in high traffic stores Betere behoeftebepaling
20
Afsluitend de toekomst van klantbeleving
Brickwall & segmentatie Mobile Het onderscheidend vermogen (van een medewerker)
21
Download deze presentatie op: www.storesupport.nl/anvr
Customernomics 06 – @arjenvanhijum @store_support
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.