De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

JCI Vlaanderen 2008-2009. 1.Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "JCI Vlaanderen 2008-2009. 1.Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen."— Transcript van de presentatie:

1 JCI Vlaanderen 2008-2009

2 1.Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen

3 Hetgeen we doen doen we met passie Komen we er wel genoeg mee naar buiten ? TOON JE PASSIE

4 •aan de wereld •aan je omgeving •binnen je lokale afdeling •binnen JCI •… TOON JE PASSIE

5 •Wat jij leuk vindt binnen JCI •Wat jij geleerd hebt binnen JCI •Welke relaties jij opgebouwd hebt dankzij JCI •Waarom jij lid bent van JCI •… TOON JE PASSIE

6 •Voor: •mensen •vorming •projecten •internationalisme •business & netwerking •kansen bieden TOON JE PASSIE

7

8 Projecten JCI Vlaanderen •JCI Vlaamse JO •JCI Debating Cup voor studenten •JCI Business & Netwerkingsdag –JCI Gheel-en-Thals op 18/10/08 •JCI Sportdag –JCI Lier op 20/06/09 •Congres JCI Vlaanderen –JCI Genk op 15-16/05/09 TOON JE PASSIE

9 Opportuniteiten voor lokale afdelingen! •JCI Vlaamse JO Verkiezing Vlaamse Jonge Ondernemer … opportuniteiten voor PR, sponsoring en ledenwerving door opmaak kandidatuur. •JCI Debatingcup voor studenten Vlaams debatingtornooi voor hogeschool- en universiteitsstudenten … opportuniteiten voor PR en ledenwerving door samenwerking met studentenverenigingen. •Samenwerking Bank J. van Breda Thema-avonden gericht naar ondernemers en vrije beroepen … opportuniteiten voor samenwerking met andere lokale netwerken (UNIZO, VOKA, beroepsorganisaties, …) TOON JE PASSIE

10 Groei TOON JE PASSIE

11 Groei Ledengroei komt spontaan in afdelingen met een gezonde cultuur: •Een dynamische afdeling zal dynamische leden aantrekken •Werk rond de 4 pijlers: Gemeenschap, Individu, Internationalisme en Business •Treed naar buiten met goede projecten TOON JE PASSIE

12 Groei Ledengroei is een verantwoordelijkheid van elk lid •Wees alert voor potentiële leden en intrigeer hem/haar met jouw JCI-verhaal •Verkoop het ‘waarom JCI’ i.p.v. louter “facts & figures”. Bvb. JCI is de oefenzaal van het leven, ontdek je sterktes en zwaktes en ontwikkel ze. TOON JE PASSIE

13 PR & Communicatie Ondersteuning lokale afdelingen in communicatie met pers •One hour seminar tijdens jullie AV: ‘Hoe omgaan met de pers’ •Ondersteuning bij perscontacten •Persberichten en –artikels doorsturen naar pr@jcivlaanderen.be Voortgezette toepassing van corporate identity TOON JE PASSIE

14 PR & Communicatie De kracht van mond-aan-mond reclame gebruiken  Member gets members Continu onze JCI-waarden meegeven  Waar staat JCI voor ! TOON JE PASSIE

15 Online Tools TOON JE PASSIE

16 Online Tools Website •Eigen webinterface van JCI Vlaanderen, met look-and-feel van JCI International •Online ledendatabase beheerbaar door elke lokale afdeling voor zijn eigen leden •Nieuws(brief) volgens individuele interesse •Website voor geïnteresseerden met eigen domeinnaam TOON JE PASSIE

17 Online Tools Website (in opbouw) •Geïntegreerde agenda voor lokale afdelingen, Activiteiten van TIF en JCI Vlaanderen •Online discussiegroepen, polls, documentenbeheer, fotoreeksen, persberichten, knowledgebase (FAQ),… TOON JE PASSIE

18 Online Tools Website •www.jcivlaanderen.be (vanaf 30/08)www.jcivlaanderen.be •Lokale afdelingen:  Geïntegreerd in de nieuwe interface van Vlaanderen of  Link naar eigen website TOON JE PASSIE

19 Samengevat •Organiseer goede projecten en kom ermee naar buiten  Toon je passie •JCI Vlaanderen is er voor u! •Raadpleeg regelmatig onze nieuwe website www.jcivlaanderen.be TOON JE PASSIE

20


Download ppt "JCI Vlaanderen 2008-2009. 1.Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen."

Verwante presentaties


Ads door Google