De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding."— Transcript van de presentatie:

1 Presentatie cliëntenonderzoek

2 Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding 1075349,5% VG wonen en dagbesteding cliënten 26813951,9% VG wonen en dagbesteding vertegenwoordigers 24612048,8% VG ambulant (thuisbegeleiding) 853440% LG ambulant (thuisbegeleiding) 401845% Kind en Jeugd 19631,6% Totaal respons:48,4% (765 verzonden en 370 formulieren retour)

3 Nr. OnderwerpRegio 1 *Regio 2 ** LG wonen / dagbesteding JaSomsNeeJaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors. 48,7% 2,6%62,5%25%12,5% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders. 65%33,1%1,9%42,9%57,1%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 66,2%33,8%0%60%40%0% 4aIk ben tevreden over het wonen bij Gors. 66,6%25,9%7,5%62,5%12,5%25% 5aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 73,9%21,7%4,3%75,0%25%0% 6aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 78,3% % 13,0%8,7%42,9% 14,2% 7aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben 56,0%32,0%12,0%50,0%25,0% *Regio 1: locaties op: Schouwen-Duivenland, Tholen, Walcheren en Goes-Zuid **Regio 2: locaties op: Bevelanden (exclusief die in Goes-Zuid) en Zeeuws Vlaanderen

4 VG Wonen & Dagbesteding Nr.OnderwerpCliëntenVertegenwoordigers Gemidd.Regio 1Regio 2Gemidd.Regio 1Regio 2 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors. 77,2%83,3%65,2%62,9%62,1%64,1% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders. 75,6%80,9%65,2%71,6%69,2%75,7% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 82,4%86,7%73,9%68,3%63,5%76,3% 4aIk ben tevreden over het wonen bij Gors. 86,6%88,9%81,8%83,0%85,1%78,8% 5aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 84,5%85%83,3%81,8%78,0%88,0% 6aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 85,5%87,5%81,4%69,9%67,7%74,2% Ik ben tevreden over de gesprekken die gevoerd worden over het ondersteuningsplan. -----------------------------------72,5%68,3%80,6%

5 Gemidd.Regio 1Regio 2Gemidd.Regio 1*Regio 2** 7aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 73,771,378,3----------- -------------- -- *Ik ben tevreden over de informatievoorziening van Gors. ----------------------- 63,0%60,3%67,6% * Gors is een organisatie waarbij de vraag van mijn kind/verwant centraal staat. ----------------------- 72,0%71,0%73,7% * Gors is een betrouwbare organisatie. ----------------------- 83,8%83,6%84,2% * Gors is een deskundig organisatie. ----------------------- 77,2%78,6%75,0% * Gors is een betrokken organisatie. ----------------------- 72,0%73,8%69,4% * Ik word voldoende geïnformeerd over hoe het gaat met mijn kind/verwant. ----------------------- 60,4%57,8%64,9% * Ik ben tevreden over hoe er met vragen en/of problemen wordt omgegaan. ----------------------- 51%49,2%54,3% Cliënten Vertegenwoordigers *Regio 1: locaties op: Schouwen-Duivenland, Tholen, Walcheren en Goes-Zuid **Regio 2: locaties op: Bevelanden (exclusief die in Goes-Zuid) en Zeeuws Vlaanderen

6 VG Ambulant Zeeland JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.82,4%17,6%0% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.87,5%9,4%3,1% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 87,9%9,1%3,0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 72,7%18,2%9,1% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 80,6%16,1%3,2 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 77,8%7,4%14,8%

7 LG Ambulant Zeeland JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.93,8%6,3%0% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.100%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 100%0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 75,0%25,0%0% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 93,8%6,3%0% 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 87,5%6,3%

8 Kind en Jeugd JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.100%0%0 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.100%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 83,3%16,7%0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 50%25% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan.83,3%16,7%0% 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 77,8%7,4%14,8%

9 VG wonen/dagbestedingJa gemiddelde percentage = 84,5% LG wonen/dagbestedingJa gemiddelde percentage = 77,2% VG AmbulantJa gemiddelde percentage = 84,5% LG AmbulantJa gemiddelde percentage = 89,3% Kind en JeugdJa gemiddelde percentage = 87,9% Totaal gemiddelde Gors:Ja gemiddelde percentage = 85% Conclusie: 2011 = 82% gescoord op ja = 8,2 Conclusie: 2013 = 85% gescoord op ja = 8,5 Tot slot


Download ppt "Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding."

Verwante presentaties


Ads door Google