Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdWillem Peeters Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 2
2
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 3
3
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 4
4
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 5
5
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 6
6
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 7
7
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 7
8
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 8
9
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 9
10
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 10
11
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 11
12
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 12
13
De uitschakeling van de 3e plunjer
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De uitschakeling van de 3e plunjer Brandstofhoeveelheid Werking met 3 plunjers Werking met 2 plunjers Werking met 2 of 3 plunjers Motortoerental 13
14
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De FRIC werking 1 2 1 14
15
De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Reken- eenheid Weerstanden Webasto 15
16
De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 3 relais - drie groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 16
17
De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 2 relais - twee groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 17
18
De invloed van een lek op de verbranding
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De invloed van een lek op de verbranding Druk in een cylinder met een lek Druk in een cylinder zonder lek 18
19
Het bepalen van de nood van een extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem Het bepalen van de nood van een extra verwarming Motortemperatuur 80 60 40 20 -50 -32 -20 -18 -10 5 10 15 -20 Temperatuur buitenlucht -40 Zone waar de extra verwarming toegelaten is 19
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.