Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Trends in Dienstenmarketing
2
Permission-based email Marketing
4
Waarom ? Gecontacteerde consumenten
= geinteresseerde consumenten = doelgroep Aandacht voor reclame stijgt Reclame opdringen => imago bedrijf Mogelijkheid tot onmiddellijke feedback
5
Voorbeelden sites http://www.justforyou.be http://www.happypoint.nl
6
E-marktonderzoek
7
Mogelijkheden Traditioneel marktonderzoek Evaluaties web-sites
Analyse van online koopgedrag
8
Hoe respondenten ronselen?
Panelleden Link op web-site Banners Pop-up screens Direct mail
9
Argumenten Pro Goedkoop Visuele mogelijkheden Geografische spreiding
Structuur Vrijblijvende deelname Verwerking Taal
10
Argumenten Contra Anoniem => betrouwbaarheid ?? Beperkte doelgroep
Storend en negatief imago
11
Voorbeelden sites
12
Wat is Lifetime Value. Wat is CRM. Welke is de link
Wat is Lifetime Value? Wat is CRM? Welke is de link? Wat kan je er mee doen?
13
Definitie LTV = Verwachte winstbijdrage Individu/bedrijf
Bepaalde periode LTV = getal Budgettering Strategie Financiële planning
14
Life Time Value De NMBS case
15
Jonger dan 26?
16
Tussen 26 en 60?
17
Ouder dan 60?
18
Wat is CRM? Customer Relationship Management Software
Database met klantengegevens LTV gegevens Gegevens over behoeften / trouw
19
Link LTV & behoeften Segmentatie aan de hand van LTV
Segmentatie aan de hand van behoeften
20
LTV tegenover behoeften
21
Behoeften Loyaliteit
22
Strategie 1.
23
Strategie 2.
24
You have been watching in order of appearence: Geert Tim Benjamin Bob
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.