De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011."— Transcript van de presentatie:

1 Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011

2 Onderzoeksverantwoording •Tevredenheidsonderzoek onder cliënten van Mappa Mondo: ouders of verzorgers van kinderen die in Mappa Mondo verblijven of recent hebben verbleven •Onderzoek uitgevoerd tussen 8 september en 16 oktober 2011 •52 cliënten zijn uitgenodigd •Schriftelijke vragenlijst verstuurd, inclusief mogelijkheid tot online invullen •Telefonische herinnering •E-mail herinnering •Respons = 60% (n=31) •Waalre: 59% (n=10) •Rijswijk: 68% (n=15) •Wezep: 46% (n=6) •Op de volgende pagina’s staan de onderzoeksresultaten op hoofdlijnen. Heeft u interesse in een gedetailleerder overzicht van de uitkomsten, neem dan contact op met Mappa Mondo

3 Bekendheid Mappa Mondo Op welke manier bent u bekend geraakt met Mappa Mondo? %n via een zorgaanbieder (zoals MEE, BJZ, school, ziekenhuis etc.) 65%20 zelf informatie gezocht 10%3 ik ben erop gewezen door mensen in mijn omgeving 26%8 anders, namelijk 16%5 Vraagstelling: In hoeverre vond u het moeilijk een plek te vinden waar u w kind terecht kan?

4 Beoordeling Mappa Mondo op hoofdlijnen

5 Totaaloordeel •Gemiddeld rapportcijfer dat ouders/verzorgers geven voor Mappa Mondo is 8,4 Geen enkele respondent gaf een cijfer lager dan 7 •90% van de ondervraagde ouders geeft aan Mappa Mondo zeker aan te bevelen aan ouders of verzorgers in een vergelijkbare situatie

6 Doorslag voor keuze Mappa Mondo Wat heeft de doorslag gegeven om voor Mappa Mondo te kiezen? Vraagstelling: Wat heeft voor u de doorslag gegeven om voor Mappa Mondo te kiezen? (open vraag) De grootte van een woord laat zien hoe vaak het genoemd is


Download ppt "Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google