Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGert Lambrechts Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Hans Broodman Nassau Fundraising De Toekomst van Fondsenwerving
Samenwerking tussen bedrijven en goede doelen 12 juni 2019 Vera Hans Broodman Nassau Fundraising De Toekomst van Fondsenwerving
2
De Toekomst van Fondsenwerving
Wat is het? Waarom bestaat het? Wat is de link met het programma van vandaag?
3
Hans Broodman
4
1. Wat is De Toekomst van Fondsenwerving?
5
1. Wat is De Toekomst van Fondsenwerving?
De Toekomst van Fondsenwerving is een beweging van fondsenwervers die vinden dat fondsenwerving beter kan en moet. Het doel is een donateurgerichte cultuur te realiseren in de Nederlandse fondsenwerving sector. Platform De Toekomst van Fondsenwerving Wekelijks blog Verschillende webinars, events en onderzoeken 900 nieuwsbrief, Facebook, 450 Twitter Bijna 100 vrijwilligers Hoe? Het uitwisselen van ideeën en het delen van voorbeelden
6
2. Waarom bestaat De Toekomst van Fondsenwerving?
7
2. Waarom bestaat De Toekomst van Fondsenwerving?
11
Wat waren hier nu de effecten van?
Hans
13
Vera als donateurs een geweldige ervaring hebben, dan gaan ze meer en vaker geven Het punt is: Het ontbreekt absoluut niet aan kennis, maar het ontbreekt (nog) wel aan gedrag
14
Wat houdt het in? Ken Burnett en Giles Pegram 1.000+ vrijwilligers
2 jaar hard werken Verzamelen van best practices, tips & aanbevelingen Op 28 deelgebieden van fondsenwerving Lancering: juli 2017
15
De fondsenwerving markt
in Nederland Hans
16
Hoe kijken we naar onze fondsenwerving?
17
Wat vinden we daar van?
18
Hoe ziet de toekomst er uit? (als we niets veranderen)
19
De Toekomst van Fondsenwerving
De Toekomst van Fondsenwerving is een beweging van fondsenwervers die vinden dat fondsenwerving beter kan en moet. Het doel is een donateurgerichte cultuur te realiseren in de Nederlandse fondsenwerving sector. Hans
20
De problemen die we willen oplossen:
Korte termijn denken: donateurs worden overvraagd Hoe goedkoper hoe beter, ongeacht de kwaliteit Bestuur op afstand, weinig fondsenwerving ervaring Te weinig aandacht (budget) voor opleiding Donateurs die niet blij zijn en zich onder druk gezet voelen
21
3. Wat is de link met het programma van vandaag?
22
3. Wat is de link met het programma van vandaag?
De werkgroep Bedrijven is initiatiefnemer van deze bijeenkomst Ook deze werkgroep heeft onderzocht hoe de fondsenwerving minder gericht kan worden op alleen korte termijn winst voor het goede doel En ook hier geldt: laten we vooral de krachten bundelen om te kijken hoe het beter kan!
23
Bedankt voor je aandacht en veel plezier en succes!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.