De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

KLANTENWERVING.

Verwante presentaties


Presentatie over: "KLANTENWERVING."— Transcript van de presentatie:

1 KLANTENWERVING

2 De filosofie van ACN m.b.t. prijzen:
KLANTENWERVING De filosofie van ACN m.b.t. prijzen: ONZE FOCUS – De nationale aanbieders en hun marktaandeel ONZE STRATEGIE – Wij bieden besparingen op de nieuwste producten van de nationale aanbieders ONZE POSITIE – Wij bieden de meerderheid van de markt voordelen Het productteam van ACN houdt de markt goed in de gaten, zodat ACN de concurrerende positie kan behouden.

3 Filosofie voor de vertegenwoordigers:
KLANTENWERVING Filosofie voor de vertegenwoordigers: UW FOCUS – Uw warme markt UW STRATEGIE – Relatiemarketing UW POSITIE – Een solide klantenbasis opbouwen en uw team uitbreiden

4 Uw doel voor de lange termijn:
KLANTENWERVING Blijvend inkomen Uw doel voor de lange termijn: Kwalificatie voor bonusbetaling over het 7e niveau 40 punten OF 20 punten en 4 gekwalificeerde, persoonlijk gesponsorde Team Trainers U Tot 10% 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP tot 2% 8

5 Bron 2: familie, vrienden, kennissen en mond-tot-mondreclame
KLANTENWERVING Waar vindt u klanten: Bron 1: uzelf Bron 2: familie, vrienden, kennissen en mond-tot-mondreclame Bron 3: prospects via presentaties Geen interesse in de mogelijkheid Denken er over na

6 Loop voorop met de ACN Opportunity
Klantenwerving Onthoud: Loop voorop met de ACN Opportunity Meld de prospects die uw presentatie bijwonen aan als klanten

7 DE MEESTE PROSPECTS: Onthoud het volgende wanneer u klanten
KLANTENWERVING Onthoud het volgende wanneer u klanten werft buiten uw presentaties om… DE MEESTE PROSPECTS: zijn NIET technisch aangelegd en zijn meer onder de indruk van uw enthousiasme dan van uitgebreide informatie

8 Geen slamming/stacking
KLANTENWERVING TSA: Blokletters Correcte naam Geen slamming/stacking Ondertekend door de eigenaar van de telefoonlijn

9 KLANTENWERVING Vraag om extra namen!! Redenen waarom u vraagt om extra namen en waarom prospects en klanten anderen naar u moeten verwijzen De ACN-2-ACN functionaliteit!

10 Met wie wordt het meest gebeld:
KLANTENWERVING Met wie wordt het meest gebeld:

11 KLANTENWERVING Vasthouden: "Winback"

12

13

14 Bedankt dat je mij helpt door deze dienst uit te proberen.
Opvolging Bedankt dat je mij helpt door deze dienst uit te proberen. Geen dank. Ik help je graag.

15 Sommigen doen het wel, sommigen doen het niet. Maakt niet uit!
KLANTENWERVING Sommigen doen het wel, sommigen doen het niet. Maakt niet uit! VOLGENDE!


Download ppt "KLANTENWERVING."

Verwante presentaties


Ads door Google