Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHilde de Boer Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Slotconferentie RIS-K Kracht van waarderen
Risicosituaties positief doen kantelen
3
Ik doe waar ik goed in ben
Het levert me energie op Ik voel me gezien en gewaardeerd Ik twijfel aan mijn competentie Het kost me te veel energie Ik voel me niet gezien en gewaardeerd
4
Ik doe waar ik goed in ben
Het levert me energie op Ik voel me gezien en gewaardeerd Ik twijfel aan mijn competentie Het kost me te veel energie Ik voel me niet gezien en gewaardeerd burnout
5
ENERGIEVERLIES… HET IS LASTIG KIJKEN DOOR TWEE BRILLEN
HET IS LASTIG KIJKEN DOOR TWEE BRILLEN
6
LINEAIR KIJKEN ALS MOGELIJKE KATALYSATOR VAN ENERGIEVERLIES & UITVAL
= DENKEN IN TERMEN VAN OORZAAK EN GEVOLG = DENKEN IN TERMEN VAN DADERS EN SLACHTOFFERS = DE ANDER VEROORZAAKT, IK ONDERGA DE KLEM: ALS DE ANDER NIET VERANDERT, KAN IK NIET VOORUIT
7
CIRCULAIR KIJKEN ALS PREVENTIE ÉN AANPAK VAN ENERGIEVERLIES & UITVAL
= DENKEN IN TERMEN VAN ONDERLINGE BEÏNVLOEDING = GEEN DADERS, GEEN SLACHTOFFERS = HOE BEÏNVLOEDT DE ANDER MIJ EN IK HEM? WEG UIT DE KLEM = HET (H)ERKENNEN VAN WEDERZIJDSE BEÏNVLOEDING CREËERT NIEUW GEDRAG
8
Het kernproces van onderwijs: Individueel of collectief
Het kernproces van onderwijs: Individueel of collectief? Leraren ondersteunen om samen krachtig te zijn
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.