Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLaurens van Beek Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Player of creator? door Mark Grasmayer
2
Theorie Pauze Praktijk
3
Waar wil jij bekend om staan?
4
Bloggen of vloggen?
5
Waarom vinden mensen dit a-relaxed?
6
Bloggen en vloggen. 95 percent of consumers retain communicated information through video, while only 10 percent retain information from reading. Source: Forbes
7
Blogging for winners
8
Zes stappen om tijd te besparen
1. Bedenk wie je doelgroep is (jullie thema moet zijn: Marketingcommunicatie) 2. Lees, lees, kijk en luister: tip 3 artikelen + 1 video 3. Gebruik bronnen uit de artikelen en sla ze direct op 4. Start met een schets 5. Vul teksten aan met informatie (eventueel eigen onderzoek) 6. Voeg één duidelijke call-to-action toe
9
Waarom lees je een blog?
10
Regels voor gouden blogs
11
6 tips om een hoog cijfer te halen
Goede pakkende titel, specifiek onderwerp <h1> Concluderende subkoppen <h2> Korte alinea’s met korte zinnen <p> (totaal woorden) Focus op zoekwoorden en gebruik de SEO tools Gebruik interne en externe links Voeg afbeeldingen en video’s toe
12
Extra tips om het makkelijk te maken
Goede koppen: Alinea’s: 3 a 4 zinnen, niet meer dan 6 regels. SEO: Per pagina en blog, focus op een duidelijk onderwerp (bijv. Hoe maak ik een LinkedIn groep?) Herhaal dit onderwerp in je hoofdtitel, eerste alinea, minimaal in één subkop en 3 a 4 keer in je tekst
13
SEO Meta data Focuswoorden
14
Jouw doel: lezers helpen en 3 minuten vasthouden
15
Content creatie tools Design en animatie: Canva.com
Afbeeldingen: Pexels.com / Unsplash.com / Eigenwerk Pro’s: Photoshop / Illustrator Video’s: Camtasia
16
Expert worden? Goede artikelen: https://backlinko.com/seo-this-year
Een merk opbouwen kost tijd, wees consistent.
17
Contact linkedin.com/in/markgrasmayer @MARKGDIAMOND1
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.