De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Adventure Works Verkoopvoorstel 2004

Verwante presentaties


Presentatie over: "Adventure Works Verkoopvoorstel 2004"— Transcript van de presentatie:

1 Adventure Works Verkoopvoorstel 2004
Linda Martin Senior vice-president voor wereldwijde verkoop 24 maart 2003

2 Managementsamenvatting
Het concept JIT-voorraad (Just-In-Time) voor detailhandel De kansen Lagere overheadkosten Grotere klanttevredenheid Het potentieel €50 miljoen per jaar binnen 3 jaar

3 De onderwerpen van vandaag
Een overzicht van onze huidige producten en winstmarges Verkooponderzoek 2003 Voorgestelde nieuwe producten Raming van kosten en investeringsrendementen Algemene voorwaarden Strategie en planning Verkoop- en marketingbehoeften Vragen en antwoorden

4 Onze huidige producten
Kamperen Plunjezakken Rugzakken Kampeertenten voor het hele gezin Schuimmatrassen Rugzakken met intern frame Keukengerei Gedroogd voedsel Klimmen Klimgordels Klimschoenen Helmen Klimhandschoenen Touwzakken Karabiners Overschoenen

5 Winst verleden jaar (in miljoenen)

6 Verkooponderzoek 2003 Klanten Transacties
Naar schatting zullen we in nieuwe klanten aantrekken 27% van alle nieuwe klanten is teruggekomen voor vervolgaankopen Transacties Gemiddeld bedrag per verkooptransactie = €52,17 75% van alle klanten heeft behalve een artikel uit de aanbieding, minimaal één artikel gekocht dat niet in de aanbieding was

7 Voorgestelde nieuwe producten
Overlevingsuitrusting Sportkleding Buitenkleding Mountainbikes Visgerei en hengels Kano's en persoonlijke roeiuitrusting

8 Raming van kosten en investeringsrendement
ROI

9 Algemene voorwaarden Algemene voorwaarde 1 Algemene voorwaarde 2

10 Strategie en planning Strategie Planning Tactiek 1 Tactiek 2 Tactiek 3
Acceptatie plan 3e kwartaal 2003 Implementatie 4e kwartaal 2003 Evaluatie 3e kwartaal 2004 Fijnafstemming 4e kwartaal 2004

11 Verkoop- en marketingbehoeften
Snellere verkoop Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Optimaal gebruik van databasegegevens (verkoopcijfers, klantlocaties, enz.)

12 Snellere verkoop Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2

13 Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten
Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5

14 Optimaal gebruik van databasegegevens
Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5

15 Vragen en antwoorden

16


Download ppt "Adventure Works Verkoopvoorstel 2004"

Verwante presentaties


Ads door Google