De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Handleiding Succes meten en delen

Verwante presentaties


Presentatie over: "Handleiding Succes meten en delen"— Transcript van de presentatie:

1 Handleiding Succes meten en delen
Microsoft Office 365 2/16/2019 Handleiding Succes meten en delen De adoptie van Windows 10 © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

2 In welke fase van het adoptieproces bent u?
2/16/2019 In welke fase van het adoptieproces bent u? 3 SUCCES PLAN UITVOEREN BEDRIJFSSCENARIO'S IDENTIFICEREN EN PRIORITEITEN STELLEN ONBOARDING VAN MENSEN ONBOARDING VAN TECHNOLOGIE SUCCESPLAN MAKEN 2 Belangrijkste belanghebbenden identificeren Stel een dynamisch team samen met de juiste mensen om verandering door te voeren Bedrijfsscenario's identificeren en prioriteiten stellen Bepaal hoe uw organisatie Windows 10 gaat gebruiken om zakelijke doelen te realiseren en uitdagingen aan te pakken Succesplan maken Maak een plan voor het realiseren van uw doelen met Windows 10 Succesplan uitvoeren Implementeer Windows 10 in uw organisatie Vervolgacties Ga door met de adoptie, leid de verandering in goede banen, meet de resultaten en deel succes BELANGRIJKSTE BELANGHEBBENDEN IDENTIFICEREN SUCCES METEN, DELEN EN HERHALEN BETROKKENHEID EN ADOPTIE BEVORDEREN BIJ GEBRUIKERS VERANDERING VOORBEREIDEN EN IN GOEDE BANEN LEIDEN UW VISIE ONBOARDEN 1 WAARDE VERHOGEN 4 2 1 FastTrack 3 4 © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

3 Beschikbare resources
Microsoft Office 365 2/16/2019 Beschikbare resources Bedrijfsscenario´s identificeren en prioriteiten stellen 1 Belangrijkste belangheb-benden identificeren 2 Vervolgacties Ga door met de adoptie, leid de verandering in goede banen, meet de resultaten en deel succes Communicatiesjablonen Bewustwordingskits Training voor eindgebruikers Handleiding Succes meten en delen Sjabloon voor het identificeren van de belangrijkste belanghebbenden Sjabloon voor het identificeren van bedrijfsscenario's en het stellen van prioriteiten 3 4 Succesplan maken Succesplan uitvoeren Een succesplan maken op microsoft.fasttrack.com Handleiding voor het pleitbezorgersprogramma microsoft.fasttrack.com  © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

4 Waar gaat deze stap over?
2/16/2019 Waar gaat deze stap over? De volgende stappen in de uitrol van Windows 10 U hebt het gebruik door uw team bijgehouden en hun feedback, ideeën en waardetoevoegingen verzameld. De volgende stap in het adoptietraject bestaat uit het consolideren van deze feedback, het beoordelen van de mate van succes en het treffen van voorbereidingen om uw aanpak te herhalen door nieuwe bedrijfsscenario´s, oplossingen en doelgroepen te identificeren. Relevante feiten en cijfers delen Door de positieve veranderingen te laten zien waarvoor het uitrollen van Windows 10 heeft gezorgd, bevordert u een blijvende adoptie en stelt u het management en/of de relevante bedrijfseigenaren tevreden met een goed rendement op de investering. Zorg er tijdens het uitvoeren van deze oefening voor dat u de succescriteria erbij betrekt die u in eerdere adoptiefasen hebt vastgesteld. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

5 Wat moet u doen om succes te demonstreren?
2/16/2019 Wat moet u doen om succes te demonstreren? Een mix van kwalitatieve en kwantitatieve resultaten Breng in kaart waar u bent voordat u begint. Stel uw benchmark en gebruikersenquêtes op. Geef de bedrijfs-KPI's aan die kunnen worden verbeterd op basis van de gewenste uitkomsten (tevredenheid, de tijdsduur voor het verwerken van een order, enzovoort). Identificeer succesverhalen en verzamel citaten uit interviews, rondetafelgesprekken, Yammer-groepen enzovoort. Meet de vooruitgang ten opzichte van uw KPI's om de kwantitatieve analyse aan te vullen met data. Uw volledige projectteam, inclusief uw projectmanager(s), ondersteunend(e) directielid/leden en de pleitbezorgers moeten bij deze stap betrokken zijn. Wanneer u het succes gaat meten, moet uw analyse zowel kwantitatief als kwantitatief zijn en worden gerelateerd aan de visie, de bedrijfsscenario´s en de oplossingen die u in de vorige stappen van het adoptietraject hebt ontwikkeld. Bij een kwantitatieve succesmeting kunt u gebruik maken van de gebruikscijfers van de verschillende Windows 10-hulpmiddelen. Kwalitatieve metingen vertegenwoordigen de succesverhalen waarin de bedrijfswaarde wordt geïllustreerd die Windows 10 uw gebruikers heeft opgeleverd. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

6 Uw succescriteria definiëren
2/16/2019 Uw succescriteria definiëren Gebruik SMART als geheugensteuntje bij het opstellen van succescriteria: Bij het ontwikkelen van uw ideale bedrijfsscenario's en oplossingen is het zeer belangrijk dat u tot een formele set succescriteria komt waarmee u de effecten van de uitrol van Windows 10 kunt meten. U dient te bepalen wat er moet worden gemeten en hoe u het verzamelen van zowel kwantitatieve als kwalitatieve gegevens gaat aanpakken. U kunt het best criteria kiezen waarmee u succes kunt aantonen bij leidinggevenden, zoals de tevredenheid van gebruikers, de betrokkenheid van werknemers, de snelheid van de adoptie en cijfers met betrekking tot uw gewenste bedrijfsscenario's. Specifiek Duidelijk en ondubbelzinnig; beantwoordt de vragen Wat? Waarom? Wie? en Waar? S Meetbaar Concreet; laat duidelijk vooruitgang zien. M Acceptabel Haalbaar; niet extreem. A Succescriteria moeten 'SMART' zijn. Gebruik SMART als geheugensteuntje bij het opstellen van succescriteria: S - Specifiek Duidelijk en ondubbelzinnig; beantwoordt de vragen Wat? Waarom? Wie? en Waar? M - Meetbaar Concreet; laat duidelijk vooruitgang zien. A - Acceptabel Haalbaar; niet extreem. R - Relevant Is relevant voor belanghebbenden. T - Tijdig Gekoppeld aan een specifieke doeldatum; beantwoordt de vraag Wanneer? Relevant Is relevant voor belanghebbenden. R Tijdig Gekoppeld aan een specifieke doeldatum; beantwoordt de vraag Wanneer? T © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

7 Voorbeelden van succescriteria
2/16/2019 Voorbeelden van succescriteria Succescriteria Methode/bron Cijfers Voorbeeld van doelstelling Testen en herstellen van toepassingen Analyse van de compatibiliteit van toepassingen voor elke regio en toepassingspakketten (waar nodig) met behulp van de Windows Analytics Upgrade Readiness Toolkit Aantal geïdentificeerde en herstelde toepassingen Analyse van branchespecifieke toepassingen met behulp van telemetriegegevens zorgt voor duidelijke inzichten in de upgradevoorbereidingen van en aanbevelingen over de computers, toepassingen en stuurprogramma's in de organisatie. Installatiekopie maken Het maken en optimaliseren van een 64-bits installatiekopie met behulp van de Microsoft Deployment Toolkit (MDT) Aantal gemaakte installatiekopieën Gestandaardiseerde installatiekopieën van het bureaublad voor een betere beveiliging en doorlopend configuratiebeheer. Hulpprogramma voor migratie van gebruikersstatus (USMT) Migratie van gebruikersdocumenten en -instellingen met behulp van het Hulpprogramma voor migratie van gebruikersstatus Aantal documenten en instellingen dat met succes is gemigreerd Vastleggen van gebruikersaccounts, gebruikersbestanden, instellingen van het besturingssysteem en toepassingsinstellingen voor het stroomlijnen en vereenvoudigen van de migratie van de gebruikersstatus van Windows-besturingssystemen. Platformlevering Geautomatiseerde migratie van vorige versies van Windows en Office (voor bare metal-apparaten, vernieuwen van besturingssysteem en vervanging van apparaten) met behulp van de Microsoft Deployment Toolkit (MDT) De tijd die nodig is om te implementeren Zero-touch implementatie van Windows 10 en Office-toepassingen. Lagere operationele kosten Kwantitatieve rapporten; financiële/boekhoudkundige rapporten; helpdeskrapporten Helpdeskgesprekken Een vergelijking van rapporten van voor en na Windows en Office zal kostenbesparingen laten zien. Effectiviteit van trainingen Kwantitatieve rapporten; kwalitatieve enquêtes onder eindgebruikers; feedback van Yammer-groepen Tevredenheid van werknemers Vergelijking van gebruiksrapporten van voor en na de training zullen een toenemende adoptie per maand laten zien. De score voor de nettotevredenheid van werknemers is gebaseerd op de afsluitende trainingsenquête. Hier ziet u een aantal voorbeelden van succescriteria, doelstellingen en cijfers. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

8 Metingenkader Scenario's (voorbeeld Beveiliging) Verbeterpunten
2/16/2019 Metingenkader Scenario's (voorbeeld Beveiliging) Verbeterpunten Flexibiliteit (productiviteit) Financieel (kostenbesparingen) Risico (verminderde dreigingen) Flexibiliteit (extra mogelijkheden) Het is belangrijk om op basis van het scenario een aanvangswaarde vast te stellen. Door doelstellingen te identificeren voor het bevorderen van de adoptie kunt u bepalen welke doelstellingen moeten worden verbeterd (Goed, Beter, Best) en moeten worden gemeten. Wanneer u van Goed naar Beter gaat, kunnen er nieuwe plannen worden uitgevoerd om de adoptie in het betreffende gebied te bevorderen en verder te ontwikkelen. De voorzieningen omvatten technologieën die deel uitmaken van het scenario. Elk scenario bevat meerdere technologieën die een rol spelen in activiteiten die zijn gebaseerd op het scenario. Daarom kan het identificeren van deze technologieën van essentieel belang zijn om te bepalen op welke cijfers u moet focussen. Vervolgens worden er verbeterpunten gekwantificeerd op basis van de cijfers of de doelstellingen waarover u beschikt. Deze kunnen worden vergeleken met een bepaald verbeterpunt en regelmatig worden gemeten, om de waarde voor de organisatie te verbeteren. Voorzieningen Windows Trusted Boot Windows Hello voor Bedrijven BitLocker Windows Information Protection Voorwaardelijke toegang Device Guard Credential Guard Windows Defender Huidige methoden Goed Beter Best Ontwikkelingsstadium van metingen © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

9 Verhalen delen Verhalen over uw succes
2/16/2019 Verhalen delen Verhalen over uw succes met Windows 10 vastleggen en delen, is een van de beste manieren om bedrijfswaarde te demonstreren. Wanneer u een verhaal over uw ervaring met Windows 10 deelt, moet uw verhaal de volgende elementen bevatten: Tijd. Het verhaal moet beginnen met een tijdsaanduiding, zodat de lezers weten wanneer het heeft plaatsgevonden. Personages. Het verhaal moet namen bevatten, zodat de lezers weten wie er bij betrokken waren. Gebeurtenissen. Het verhaal moet een weergave zijn van de gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden. Beelden. De lezer moet zich kunnen voorstellen wat er is gebeurd. Verhalen over zakelijke waarde kunnen eenvoudig intern worden gedeeld via een Windows 10-groep voor succesverhalen in uw Yammer-netwerk. U kunt succesverhalen ook extern delen met de uitgebreide Windows 10-community en ze gebruiken om de functietraining relevanter te maken. Ook trainers kunnen deze verhalen gebruiken om functietrainingssessies relevant te maken voor de eindgebruikers. Zorg ervoor dat u succesverhalen vastlegt en deelt. Verhalen kunnen eenvoudig worden gedeeld. Ze werken stimulerend en laten anderen zien wat er mogelijk is. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

10 2/16/2019 Herhalen Uw adoptietraject eindigt niet na de introductiedag of na het meten van de impact van uw introductie. Het stimuleren van adoptie is een voortdurend proces. U moet dus blijven zoeken naar nieuwe manieren waarop Windows 10 waarde kan toevoegen aan uw bedrijf door blijvend tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van uw gebruikers. Gebruik de inzichten uit uw evaluatieproces voor het geven van extra trainingen aan uw gebruikers over best practices. Organiseer voor meer afdelingen binnen uw organisatie sessies over aanvullende bedrijfsscenario's en het ontwikkelen van oplossingen (voorbeelden van oplossingen voor de industrie zijn te vinden op Geef naderhand per afdeling trainingen waarin u uitlegt op welke manier Windows 10 elk bedrijfsonderdeel succesvoller kan maken. Het stimuleren van adoptie is een voortdurend proces. Zoek naar nieuwe manieren waarop Windows 10 waarde aan uw bedrijf kan toevoegen, door blijvend tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van uw gebruikers en organisatie. Houd regelmatig evenementen, zoals informele bijeenkomsten of lunch- en leersessies, om de betrokkenheid in uw netwerk te verhogen. Ga terug naar 'Uw lancering en voorlichtingscampagne' voor hulp bij het brainstormen over ideeën voor evenementen. Zorg dat u uw gebruikers en pleitbezorgers aanspoort om ideeën te ontwikkelen over hoe u met Windows 10 uw bedrijfsvoering kunt verbeteren en deel deze ideeën met anderen via een Yammer-groep. Gebruik deze ideeën om aanvullende oplossingen te genereren en aanvullende trainingen te geven. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

11 Microsoft FastTrack Scenario's Benadering Bronnen Community
Microsoft Office 365 2/16/2019 Microsoft FastTrack Zie zelf hoe u optimaal gebruik kunt maken van Windows 10, snel uw team aan boord hebt en de adoptie kunt bevorderen. Bedrijfsscenario's en de bijbehorende communicatiepakketten ter bevordering van adoptie inspireren mensen om met Windows 10 op een nieuwe manier te werken. Scenario's Een benadering in drie stappen voor het stimuleren van adoptie, ondersteund door downloadbare sjablonen en best practices. Benadering Nuttige bronnen met informatie over andere klantverhalen en speciale aanbiedingen, die het makkelijker maken om aan de slag te gaan. Bronnen Spreek als lid van de community die de adoptie bevordert, met duizenden andere klanten van Microsoft op Community fasttrack.windows.com  © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.

12 2/16/ :58 AM © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE. © 2017 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Microsoft, Windows en andere productnamen zijn (mogelijk) gedeponeerde handelsmerken en/of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. De informatie hierin dient uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigt de huidige opvatting van Microsoft Corporation op de datum van deze presentatie. Aangezien Microsoft moet inspelen op veranderende marktomstandigheden, moet deze presentatie niet worden gezien als een verbintenis van de kant van Microsoft. Daarnaast kan Microsoft de juistheid van informatie die wordt gepresenteerd na de publicatiedatum van deze presentatie, niet garanderen. MICROSOFT BIEDT GEEN GARANTIES, EXPLICIET, IMPLICIET NOCH STATUTAIR, BETREFFENDE DE INFORMATIE IN DEZE PRESENTATIE.


Download ppt "Handleiding Succes meten en delen"

Verwante presentaties


Ads door Google