Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdElisabeth de Meyer Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Jasper Kuijs Ooms Makelaars
2
Calypso 407 appartementen 500 stallingsplaatsen 4.900 m2 kantoorruimte 1.625 m2 commerciële ruimte
3
Calypso appartementen
254 appartementen eigendom VolkerWessels (waarvan 15 short-stay appartementen) 104 appartementen eigendom AM 48 appartementen eigendom Altera Vastgoed Start verkoop 30 oktober 2012
4
Huidige stand van afzet woningen Calypso
244 appartementen verkocht 125 woningen verhuurd (inclusief Altera) 15 shortstay-appartementen verhuurd Nog circa 20 woningen beschikbaar
5
Succesfactoren Calypso marktafzet
Plattegronden finetunen Upgraden van afwerking Dedicated verkopers Segmenteren doelgroepen Gereed product met snelle oplevering Modelwoningen in diverse leefstijlen Kopen inclusief wand- en vloerafwerking Fixed pricing (geen grond- en bouwrentes)
6
Projecten (Ooms) Hoogstedelijk wonen 010 Calypso www.Calypsoyou.nl
100Hoog Timmerhuis Markthal (midden hoog) Montevideo Wijnhaeve Hofdame (midden hoog) Schielandtoren
7
Doelgroep Hoogstedelijk wonen
“Urban singles en Urban doubles” Zij stellen vrijheid centraal, leiden een druk en actief leven en zijn avontuurlijk ingesteld. Qua karakter zijn ze zelfbewust, een beetje eigenwijs, maar ruimdenkend. Ze zijn over het algemeen vrij ambitieus en streven een succesvolle carrière na. Ook door bedachtzaamheid en het maken van weloverwogen beslissingen. Een typische stadsbewoner, die geniet van de dynamische omgeving waar gewoond, gewerkt en gewinkeld wordt samen met andere stadsbewoners. Toch zijn privacy en anonimiteit een groot goed bij deze groep consumenten. Men houdt van luxe en mooie dingen: dat men succesvol is in de carrière mag best gezien worden.
8
Doelgroep meer specifiek…
1 en 2 persoonshuishoudens 2-verdieners, ondernemers / zelfstandigen Midden- en hogere inkomensklasse Leeftijdcategorie: jr en 60+ jaar Gepensioneerden geen gezinnen, kinderen zijn reeds uit huis (empty-nest) Herkomst: * 75% uit gemeente Rotterdam * 15% vanuit randgemeente (Stadsregio Rotterdam) * 10% elders Nederland
9
Wensen van de klant… Comfort, veiligheid en gemak
Uitstraling en allure Uitzichten in verte Beleving van de dynamische stad Efficiënte binnen- en buitenruimte (minimaal 10% van GO) Veel glas oppervlakten doorlopend tot vloer, zodat zichtlijnen op straat mogelijk zijn Glazen borstwering rondom balkons Variatie in gevelbeeld, hierdoor ontstaat intimiteit en persoonlijk identiteit Goede bergruimte bij voorkeur op begane grond Service en diensten individueel te gebruiken (à la carte) Zonligging prevaleert boven uitzicht (m.u.v. Montevideo en andere gebouwen “op Zuid”)
10
Vragen…?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.