Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Huisstijl en logo Fietsersbond
Martijn van Es, 22 juni 2013
2
Achtergrond vernieuwing
Waarom nu? SEPA, HNW (telefonie, huisvesting etc.) Koers: moderne uitstraling en vergroten naamsbekendheid Meer visuele herkenbaarheid bij projecten/activiteiten Fietsersbond Huidige huisstijl vaak lastig in te passen Gemaakt voor print Partners Iconen op social media
3
Logogebruik nu
4
Kaders Binnen bestaand communicatiebudget, dus beperkte financiën
Stap voor stap: project voor project Fietsstad Fietsersbond Routeplanner Fietsersbond Meldpunt Enz. Toepasbaarheid door afdelingen verbeteren Oude en nieuwe huisstijl samen te gebruiken
5
Proces (Soms veel!) kostenbesparing bij vernieuwen drukwerk
Lagere voorraden, meer printing-on-demand en bestellen wanneer nodig Organische ontwikkeling van beeldtaal Fietsersbond ook voor de toekomst.
6
Fietsstad (1)
7
Fietsrouteplanner (2)
8
Ledenwerving (3)
9
Meldpunt (4)
10
Logo Fietsersbond
13
Afdeling Haagse Regio
17
Hoe nu verder? In juli een nieuwe huisstijlgids + inventarisatie voor afdelingen Nieuwe materialen (verlichtingscampagne!) krijgen vanaf nu het nieuwe logo Materialen eerst opmaken, bij herziening nieuw ontwerp Website en eerste VVF met nieuwe logo: Oktober 2013 (38/4)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.