Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFrancisca Andrea Boender Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
2
Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld
Door Piet Quataert – RESOC Westhoek
3
Regiomarketingcampagne 2018-2019
4
Ter herinnering : 3 DOELSTELLINGEN
1 Imago / beeldvorming corrigeren en versterken Een aantal doelgroepen triggeren om hier te komen wonen, te werken, te ondernemen Duurzame socio- economische streekontwikkeling Westhoek 2 3
5
MARKETINGPLAN 2017-2019: TIJDSLIJN
2018 2019
6
MARKETINGPLAN 2017-2019: TIJDSLIJN
2018 2019 2020
7
We hebben gekozen voor deze POSITIONERING…
8
…met volgende THEMA'S : wonen, werken, ondernemen
9
We mikken op 3 DOELGROEPEN in volgende regio
1 2
10
We doen dit niet alleen…..
Weeral een Leader project :
11
Diksmuide, Esenkasteel
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 Plan : 10 AKTIEDOMEINEN VOOR KLANKBORDMEETING 13 MAART 2018 Diksmuide, Esenkasteel 7 8 9 10
12
MARKETING ACTIEPLAN
13
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
14
ACTIEPLAN : DOELGROEP GERICHTE AANPAK
KLASSIEKE TOOLS Vb. jobbeurs 1. JONGE GEZINNEN 2. STARTENDE ONDERNEMERS 3. STUDENTEN ONLINE TOOLS Vb. website Permanent 2 advertentie campagnes (voorjaar en najaar)
15
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
16
Actiedomein 4 : Deelnemen aan evenementen- tijdens de zomer
17
4 3 2 1 4 7 september FURNES LA FETE 25 AUG 1 SEPTEMBER MARKTROCK
HIGHLIGHT 1 3 tot 5 AUGUSTUS DRANOUTER
18
10 4 Event 4 7 september FURNES LA FETE Event 2 Event 3 25 AUG
MARKTROCK Event 3 1 SEPTEMBER HIGHLIGHT Event 1 3 tot 5 AUGUSTUS DRANOUTER
19
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 € 7 8 9 10
20
Ter herinnering : DOELGROEPGERICHTE AANPAK
€ Ter herinnering : DOELGROEPGERICHTE AANPAK KLASSIEKE TOOLS € Vb. jobbeurs 1. JONGE GEZINNEN - € 2. STARTENDE ONDERNEMERS – € 3. STUDENTEN – € ONLINE TOOLS € Vb. website Permanent 2 advertentie campagnes (voorjaar en najaar)
21
Bron : RESOC, Open, Howest, Initiative
€ € 17.500 17.500 KLASSIEK € 10.000 10.000 5.000 5.000 On line 35.000 €45.000 SEPTEMBER/OKTOBER 2018 FEBRUARI/MAART 2019 Bron : RESOC, Open, Howest, Initiative
22
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
23
Toolbox : online & klassiek = gereedschapskist en hoe die te hanteren
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.