Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdTheodora Jacobs Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
PEER INSTRUCTION: LEREN VAN JE KLASGENOTEN Haydeé Ceballos (Oostvaarders College) Jeroen Spandaw (TU Delft)
2
VOORSTELLEN EN WORKSHOP
Opdracht traditionele Peer Instruction (PI) Theorie Guided PI met Desmos Afsluiting
3
Bewering 1 Alle Nederlanders passen op Texel (zonder te stapelen).
4
Bewering 2 Het getal 0,999 (“0,9 repetent”) is gelijk aan 1.
5
Bewering 3 Als je in een willekeurige vierhoek ABCD de middens van de vier zijden verbindt, krijg je een parallellogram.
6
THEORIE Eric Mazur
7
THEORIE Het model van Eric Mazur
8
ERVARINGEN IN ONZE PRAKTIJK
Studenten lerarenopleiding TU Delft 4H en 5H 3G 1VWO
9
GUIDED PEER INSTRUCTION MET DESMOS
Guided PI . Link naar opdrachten desmos
10
Desmos: Bewering 1 1 procent van de bevolking lijdt aan de ziekte X.
Je test positief op een test voor die zeldzame ziekte (slecht nieuws). De test is niet helemaal betrouwbaar: Als je X hebt, dan 10% kans op een negatieve test. Als je X niet hebt, dan 10% kans op een positieve test. Gegeven deze feiten heb je meer dan 50% kans op ziekte X.
11
Wel ziekte X : geen ziekte X ≈ 1 :100
12
Nee, want veel meer False Positives dan zieken…
13
Desmos: Bewering 2 De vergelijking sin 𝑥 = 𝑥 6 heeft 7 oplossingen. Nee, want sin 𝑥 = 𝑥 6 heeft precies 3 oplossingen
14
Desmos: Bewering 3 Ja, want: 𝑂 2 = 𝑂 3 =1 𝑂 1 =4 𝑂=16 16 =
15
VRAGEN? Haydeé Ceballos: m.h.ceballos@tudelft.nl
Jeroen Spandaw:
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.