Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGeert van der Woude Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Gebruikersoverleg Functioneel Beheer FEZ
Gebruikersoverleg Functioneel Beheer FEZ Functioneelbeheermiddag 14 april 2016
2
Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag - 14 april 2016
Stem van de gebruiker In ontwikkeling Financieel Overleg (Maandelijks) Verschillende soorten gebruikers Finance Academy Dit aspect is bij ons in ontwikkeling. We hebben één gebruikersoverleg, het Financieel Overleg voor de financiele kolom. Maar hier bereiken we niet alle gebruikers mee. Naast de gebruikers van de financiele kolom hebben we ook nog gebruikers UT-breed (die gebruik maken van webapplicaties). Wensen kunnen ingebracht worden via het financieel overleg. Periodiek wordt kennis gedeeld in de financiele kolom via de Finance Academy. Tijdens een Finance Academy kunnen er presentaties en/of workshops gegeven worden of discussies gevoerd over bijvoorbeeld een nieuw ingevoerd systeem. Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag april 2016
3
Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag - 14 april 2016
Trots op Gebruiker weet ons te vinden Relatie met de financiële gebruikers Samenwerking met LISA De gebruiker weet ons bij problemen te vinden. (Relatie) Bereidwilligheid van beide kanten om voort te helpen. FB bij problemen van de gebruiker. Gebruikers zijn bereid om te deelte nemen in werkgroepen en te testen. Samenwerking met LISA als onderdeel om een probleem opgelost te krijgen. Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag april 2016
4
Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag - 14 april 2016
Tools Beheer van wensen Beheer van “Calls” Missen een tool om wensen en calls te beheren. Meer inzichtelijk krijgen welke aspecten van systemen onduidelijk of niet werkbaar zijn. Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag april 2016
5
Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag - 14 april 2016
Tevreden Niet bekend Verbeterpunt gebruikersoverleg UT-Breed Verbeterpunt Financieel Overleg Vaker evalueren Vaker informeren Niet echt bekend. Je krijgt alleen te horen wanneer het niet goed werkt. Zoekende in een gebruikersoverleg voor UT-Breed. Dit aspect is in ontwikkeling bij FEZ. Er zou meer geevalueerd of geinformeerd kunnen worden of een gebruiker nog tevreden is. Maar hoe bereik je de juiste gebruiker? Wordt het gehele proces wel overzien? ??Spagaat Zijn nog te veel intern gericht, te veel wensen van FEZ worden uitgevoerd ipv decentrale wensen. Maar decentraal verwacht soms regie van FEZ. Hierdoor kom je in een spagaat terecht. Gebruikersoverleg - Functioneelbeheermiddag april 2016
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.