De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding"— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding

2 1 Hoe belangrijk is dienstverlening voor onze economie?
2 In welke opzichten verschillen diensten van fysieke producten en wat betekent dit voor de marketing van diensten? 3 Wat zijn de voornaamste verschillen tussen verschillende typen diensten en wat betekent dit voor de manier waarop deze diensten in de markt worden gezet? 4 Waaruit bestaat uit de marketingmix voor diensten? 5 Waarom moeten dienstverleners marketing, management en human resources integreren? 6 Wat zijn de ontwikkelingen in de dienstverlenende sector en wat voor invloed hebben deze veranderingen op de competitieve omgeving?

3

4

5

6

7

8

9


Download ppt "Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding"

Verwante presentaties


Ads door Google